Resident Evil Infinite Darkness
یحیی رحیمی

سریال Resident Evil: Infinite Darkness در سال 2021 به نتفلیکس خواهد آمد

یحیی رحیمی 7 مهر 1399 بدون دیدگاه
1,705 بازدید

کپکام در رویداد هفته بازی توکیو از انتشار سریال تازه از سری بازی Resident Evil خبر داد. اسم این سریال که Resident Evil: Infinite Darkness است در سال 2021 از طریق نتفلیکس پخش خواهد شد و مخصوص طرفداران سرسخت بازی ساخته‌شده است. تابه‌حال چندین فیلم سینمایی از این سری بازی ساخته‌شده اما این سریال می‌تواند شروع خوبی برای برگشت فرانچایز به دنیای تلویزیون باشد.

Hiroyuki Kobayashi، تولیدکننده ارشد پروژه، در استریم زنده کپکام از رویداد هفته بازی توکیو شرکت داشت و ما را با سریال جدید Resident Evil: Infinite Darkness اشاره کرد. این سریال که با تکنیک‌های CGI ساخته‌شده، بر اساس سری فرانچایز ترسناک رزیدنت اویل ساخته خواهد شد و ماجراهای دو شخصیت لئون کندی و کلیر ردفیلد را در یک عمارت تاریک و پر از خطرات مختلف نشان خواهد داد.

بر اساس آنچه تابه‌حال از سریال مشخص‌شده، محتوای آن کاملاً به بازی اصلی پایبند است و همین می‌تواند فرصت خوبی برای عاشقان رزیدنت اویل باشد. این خبر پس از انتشار شایعه‌ای توسط بخش پرتغالی نتفلیکس منتشر شد. اکانت توییتر پرتغال نتفلیکس، یک تیزر کوتاه از سریال Resident Evil: Infinite Darkness را منتشر کرد که پس از چند دقیقه حذف شد اما تعدادی توانستند آن را ذخیره کنند و دوباره بارگذاری کنند.

فعلاً اطلاعات جامعی از سریال مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که این سریال، از پروژه دیگری که روی ساخت یک لایو اکشن با حضور وستر کیدز همراه است، جدا باشد. لایو اکشن گفته‌شده از 8 قسمت تشکیل‌شده که هرکدام از قسمت‌ها 1.5 ساعت طول خواهند داشت و افراد مطرحی مانند Andrew Dabb از سریال سوپرنچرال، شورانر آن خواهد بود. سال 2021 قطعاً برای طرفداران سری رزیدنت اویل فوق‌العاده خواهد بود و دو سریال بزرگ درراه انتشار برای این افراد است. نظر شما در مورد این سریال جدید چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.