دانلود بازی In My Shadow برای PC
دانلود بازی In My Shadow برای PC پارسی گیم

دانلود بازی In My Shadow برای PC

پارسی گیم 22 فروردین 1400 بدون دیدگاه
3,816 بازدید

دانلود بازی In My Shadow برای کامپیوتر

ایده پردازی‌های نوین برای بازی‌های ویدیویی کاری است که می‌تواند مسیر محبوبیت یک بازی را هموار کرده و توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جذب کند. این نوآوری می‌تواند در سبک روایت داستان باشد، گیم پلی‌ای متفاوت را ارائه دهد یا جلوه‌های بصری خاصی را پیش چشمان شما به نمایش درآورد. بازی In My Shadow از استودیو Playbae یک عنوان معمایی و ماجرایی است که سبکی جدید در گیم پلی خود ارائه می‌دهد و شما را درگیر بازی با سایه‌ها می‌کند.

شما در بازی باید در خاطرات کودکی دختری سیر کنید و در قالب بازی سایه‌ها در خانه دوران کودکی‌اش شکل‌گرفته‌اند و باید رازهای مرموز این گذشته را که از او از آن فراری است برملا کنید. گیم پلی بازی در دست‌کاری و بازی کردن با سایه‌ها خلاصه می‌شود. وظیفه شما این است که با تغییر مکان اشیا و قرار دادن آن در مسیر نور، سایه‌ها را دستخوش تغییر کرده تا بتوانید مراحل را رد کنید. درمجموع 4 اتاق مختلف وجود دارد که داستان در آن روایت می‌شود و در هر مرحله علاوه بر مشخص شدن گذشته شخصیت اصلی داستان و روابط خانوادگی‌اش، نزدیک به 50 معمای مختلف را باید حل کنید.

نوآوری گیم پلی بازی در بازی کردن با سایه‌ها برای پیشروی در مراحل بسیار زیبا و شایان تقدیر است درواقع گیم پلی تشکیل‌شده از دو قسمت است. بخشی که باید سایه‌ها را با استفاده از اجسام سه‌بعدی تغییر دهید و سپس در سبک یک پلتفرمر دوبعدی با استفاده از سایه‌ها جلو بروید. گرافیک بازی و نورپردازی واقع‌گرایانه آن نیز به این امر کمک کرده تا تجربه شما از این بازی جدید لذت‌بخش‌تر باشد. قوانین فیزیکی نور و سایه‌ها و تغییر اندازه آن‌ها مسیر شما را برای پیشروی در بازی مشخص می‌کند. در ابتدا موانع و چالش‌ها ساده‌تر بوده اما زمانی که به مراحل بعدی مارسید، مغز شما کاملاً توسط بازی به چالش کشیده می‌شود.

تجربه یک بازی داستانی با معماهای جذاب و داستانی نسبتاً گیرا در کنار گرافیک خوب چیزی است که In My Shadow به شما ارائه می‌دهد. گیم پلی سرگرم‌کننده بازی در کنار چالش‌های متعددی که سر راه شما قرار می‌دهد تجربه‌ای لذت‌بخش و به یادماندنی است تا ارزش وقت گذاشتن را داشته باشد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Kaze and the Wild Mask و Mail Mole را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی In My Shadow با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+
Processor: Intel Core2 Duo E8400, 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6000+, 3.0GHz or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 8600 / GT, ATI Radeon HD 2600 XT
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space

Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card with latest drivers

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: 2.4 GHz Quad Core CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 275, ATI Radeon 4770 Series or higher
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX 11 compatible sound card with latest drivers

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

n My Shadow takes you on a wonderous journey through the mind of Bella in pursuit of reconciliation with her past. The game features 4 rooms with a total of more than 50 puzzles to solve. Each room offers a different glimpse into her memories, exploring the changing relationships in her family. The shadows within each level must be manipulated via objects to progress and there is often more than one solution to a challenge.
In My Shadow is more than a cleverly designed puzzle platformer; it is a heart-warming story into the mind of a young woman looking for answers to questions in her past. Her childhood memories come to life as shadows on the wall of her house, and you must use those shadows to solve unique puzzles and help Bella try to let go of her past.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.