دانلود بازی Lost Words Beyond the Page برای PC
دانلود بازی Lost Words Beyond the Page برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lost Words Beyond the Page برای PC

پارسی گیم 19 فروردین 1400 2 دیدگاه
2,193 بازدید

دانلود بازی Lost Words Beyond the Page برای کامپیوتر

کمتر گیمری را پیدا می‌کنید که از تجربه یک بازی داستانی عمیق و مهیج لذت نبرد. حال اینکه چگونه این داستان روایت شود و در چه زمینه‌ای باشد به سلیقه و خلاقیت سازندگان بازی‌ها برمی‌گردد و هرچه ایده‌های نو و خلاقانه‌تری را به بازیکنان ارائه دهند، طرفداران بیشتری را برای خود جذب کرده و محبوبیت بازی ساخته‌شده توسط آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. بازی Lost Words Beyond the Page از استودیو SketchBook Games یک عنوان داستانی جدید است که نوآوری خاصی را در روایت داستان خود برگزیده و دنیایی مهیج را به شما معرفی می‌کند.

داستان بازی در میان صفحات دفترچه خاطرات دختری جوان به نام Izzy جریان دارد که دوست دارد نویسنده‌ای ماهر شود. در میان این نوشته‌های متعدد، دنیاهای زیادی برای ماجراجویی و گشت‌وگذار وجود دارد. به‌نوعی دختر جوان داستان خودش را در این دفترچه خاطرات روایت می‌کند و شما در این مسیر همراه او خواهید بود و درواقع محوریت اصلی داستانی که او می‌نویسد شما هستید. پس از نام‌گذاری خود، تبدیل به محافظ سرزمین خیالی و جادویی داستان Izzy که Estoria نام دارد خواهید شد که پس از حمله اژدهایی به روستای کوچکی که در آن سکونت دارید، برای حفاظت از سرزمین دست‌به‌کار می‌شوید.

می‌توان گفت سبک روایت کردن داستان در این بازی کاملاً جدید و جذاب است و شما به‌مرور داستانی را که Izzy در دفترش می‌نویسد را تجربه می‌کنید. این داستان عمیق سرشار از لحظات خوب و غمگین بوده و فراز و نشیب‌های زیادی دارد که شما به‌عنوان شخصیت اصلی داستان او تمامی آن‌ها را تجربه خواهید کرد. اتمسفر گیرای بازی در کنار این سبک روایت داستانی، از نکات کلیدی و موفق آن است که هر بازیکنی را مجذوب خود می‌کند. نکته دیگر انتخاب‌های شما در روند روایت داستان است که می‌تواند مسیر را کاملاً تغییر دهد و داستانی جدید را شکل بدهد. این موضوع ارزش چند بار بازی کردن را به بازی می‌دهد که شایان تقدیر است.

اما درزمینهٔ گیم پلی بازی یک پلتفرمر دوبعدی کلاسیک با محیط‌های رنگارنگ و زیبا است اما نوآوری‌هایی نیز در آن وجود دارد. نوآوری گیم پلی استفاده از کلمات در محیط‌های مختلف بازی است که تأثیر مستقیم بر گیم پلی می‌گذارد. برای مثال کلمه Blow را اگر در مقابل آتش قرار دهید، با فوت کردن آن خاموش می‌شود. چنین لحظاتی سراسر در بازی وجود دارد که تنوع زیاد و خاصی به گیم پلی می‌دهد. بازی با کلمات و انتخاب کلمه مناسب در کنار مکانیک‌های کلاسیک بازی‌های پلتفرمر، تجربه‌ای منحصربه‌فرد در گیم پلی بازی است.
گرافیک رنگارنگ بازی و محیط‌های زیبایی که در داستان شکل می‌گیرند نیز شایان تقدیر هستند. بازی در این زمینه بسیار خوب طراحی‌شده و تصاویر زیبا و چشم‌نوازی را برای شما خلق می‌کند که در کنار داستان عمیق و سرشار از احساس بازی بیشتر در اتمسفر قوی آن غرق شوید و تجربه‌ای لذت‌بخش داشته باشید. موسیقی زیبای بازی در کنار این عناصر همه‌چیز را تکمیل می‌کند تا سرگرم شدن و لذت بردن شما به‌حداعلا برسد و هرگز از تجربه چنین بازی به‌یادماندنی‌ای پشیمان نشوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ori and the Blind Forest و Never Alone را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lost Words Beyond the Page با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 Bit
Processor: Intel Core 2 Duo or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Graphics Card with support for DirectX 11
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 Bit
Processor: Intel i7 – 3.4Ghz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 (3GB) or AMD equivalent
DirectX: Version 12
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Lost Words is an atmospheric narrative adventure that takes place in the personal diary entries belonging to a young girl named Izzy that will unfold as you explore a fantasy land where words hold immense power. Featuring an immersive story crafted by renowned games writer Rhianna Pratchett, Lost Words: Beyond the Page will mesmerize players with its unique blend of gameplay mechanics and striking watercolor aesthetic. Driven by the player’s curiosity, the world of Estoria and the power it holds will serve as the engine that will propel Izzy through this deeply personal narrative, resulting in a truly memorable experience.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    عرفان

    مهمان

    سلام سیستم مورد نیاز با سیستم پیشنهادی اختلاف زیادی داره. و سیستم من هم دقیقا مثل سیستم مورد نیاز هستش.آیا میکشه برای من بازی رو؟لطفا سریع جواب بدید ممنون میشم!!!

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به عرفان

      پشتیبانی

      سلام
      بله