دانلود بازی Undying برای PC
دانلود بازی Undying برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Undying برای PC

پارسی گیم 30 مهر 1400 بدون دیدگاه
3,142 بازدید

دانلود بازی Undying برای کامپیوتر

شاید دیگر از شنیدن و دیدن عناوین زامبی محور در بازی‌های ویدیویی خسته شده باشید. این موجودات شرور تا به امروز یکی از سهم‌های بزرگ عناوین اکشن و ترسناک بوده‌اند و بسیاری از بازی‌های محبوب در طول تاریخ با محوریت آن‌ها شکل گرفته است. سازندگان برای پرداختن به زامبی‌ها باید دست به نوآوری زده و داستانی متفاوت و جذاب را تعریف کنند تا بتوانند مخاطبانی که از این ژانر خسته شده‌اند را به شکلی دیگر به سمت خود جذب کنند. بازی Undying از استودیو Vanimals عنوانی ماجرایی و اکشن بوده که داستانی عمیق و متفاوت را در این آخرالزمان مملو از زامبی روایت می‌کند.

در این بازی نقش زنی به اسم Anling را دارید که توسط زامبی‌ها گاز گرفته شده و می‌داند که روزهای آخر عمرش را سپری می‌کند. او اکنون باید نه برای بقای خودش، بلکه برای پسر کوچکش تلاش کند، پسری به اسم Cody که در این دنیای خطرناک به‌جز مادرش کس دیگری را ندارد. وظیفه شما این است که در تمامی لحظات مراقب Cody باشید و از هیچ‌چیزی برای کمک به او دریغ نکنید.

داستان عمیق و احساسی بازی برگ برنده‌اش خواهد بود و شما را به ادامه دادن ترغیب می‌کند. تمام دغدغه شخصیت اصلی داستان، کمک به زنده ماندن پسرش در این دنیای نابودشده و آخرالزمانی است که شاید کمتر در داستان‌های زامبی محور به آن پرداخته شده باشد. این موضوع که خود Anling نیز وقت چندانی برای زنده ماندن ندارد و به‌زودی تبدیل به یکی از زامبی‌ها می‌شود هم به عمق داستان افزوده است.

گیم پلی بازی ترکیبی از عناصر اکشن و مبارزه‌ای، گشت‌وگذار و همچنین پیدا کردن منابع حیاتی مهم برای ساخت‌وساز است. همچنین بیماری کاراکتر شما با پیشروی در بازی بدتر شده و تأثیرش را روی رفتار و حرکات او مشاهده خواهید کرد. نقشه بازی هم به‌صورت تصادفی شکل می‌گیرد و با زاویه دوربین ایزومتریک، وقایع را دنبال می‌کنید. این بازی، روایتی تراژدی از یک رابطه بین مادر و فرزند در دنیایی آخرالزمانی بوده که می‌تواند تا مدت‌ها در قلب شما جای بگیرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Back 4 Blood و Day’s Gone را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Undying با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1 or Windows 10
Processor: Intel® i3-3220, AMD FX 6300 equivalent or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce® GTX 650 equivalent or better
Storage: 1500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1 or Windows 10
Processor: Intel® i5-4590, AMD FX 8350 equivalent or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce® GTX 960 equivalent or better
Storage: 1500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Make sure to add UNDYING to your Wishlist to be one of the first to experience this emotional tale when the game launches.
Infected by a zombie bite, Anling’s days are numbered. She must now fight to survive, not for herself but her young son, Cody. Ensure Cody’s survival in a zombie infested world by protecting him and teaching him valuable skills, at any cost.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.