Valheim VR
علی رحمانیان

ماد واقعیت مجازی بازی Valheim معرفی شد

علی رحمانیان 16 فروردین 1400 بدون دیدگاه
609 بازدید

Valheim یکی از موردتوجه‌ترین بازی‌های آنلاین اخیر است و به لطف دنیای وسیع خود و چالش‌های متنوعی که برای بقا پیش روی بازیکنان می‌گذارد، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بازی شما را با خود به دل افسانه‌های اساطیری وایکینگ‌ها می‌برد که در آن باید از خود در مقابل دشمنان خطرناک و همیشگی اودین، خدای خدایان محافظت کنید. احتمالاً می‌دانید که Valheim به طرز عجیبی در بین ماد سازان محبوبیت دارد و پیش‌ازاین هم شاهد ساخت مادهای زیادی برای آن بودیم، به‌عنوان‌مثال مادی که به بازی دید اول‌شخص را اضافه می‌کرد یا مادی که قابلیت بزرگ کردن شخصیت بازی را به بازیکن می‌داد.

حالا جدیدترین ماد Valheim این قابلیت را به شما می‌دهد که بازی را با عینک‌های واقعیت مجازی هم تجربه کنید. این ماد VR در حال حاضر در مرحله‌ی آزمایشی خود قرار دارد ولی کسانی که این ماد را نصب‌کرده‌اند از عملکرد آن راضی هستند. ماد واقعیت مجازی Valheim فعلاً فقط با موس و کیبورد قابل‌استفاده است و گزینه‌ای هم برای دید سوم شخص در آن وجود ندارد و سازندگان هنوز مشغول توسعه‌ی آن هستند. از صفحه Nexus Mode این ماد برای دریافت اطلاعات بیشتر استفاده کنید.

Valheim VR

شما می‌توانید از این ماد در بخش چندنفره‌ی بازی استفاده کنید و مهم نیست که بازیکنان دیگر هم آن را نصب‌کرده‌اند یا خیر، ولی توصیه‌شده که حتماً گزینه‌های anti-aliasing، bloom و motion blur را در بخش تنظیمات والهیم غیرفعال کنید چراکه ممکن است مشکلات فنی متعددی را برای آن به وجود آورند.
Valheim حالا به جمع تعداد زیادی از بازی‌های ویدئویی پیوسته که به لطف ماد سازان از قابلیت واقعیت مجازی برخوردار شده‌اند، بازی‌های قدیمی و اول‌شخصی مثل Alien: Isolation، Crysis و Half-Life 2. این بازی هم‌اکنون باقیمت 20 دلار در فروشگاه استیم به فروش می‌رسد.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.