Valheim
علی رحمانیان

با این ماد Valheim به یک وایکینگ عظیم‌الجثه تبدیل شوید

علی رحمانیان 5 فروردین 1400 بدون دیدگاه
1,104 بازدید

Valheim دیگر نیازی به معرفی ندارد چراکه یکی از پرطرفدارترین و موفق‌ترین بازی‌های آنلاین حال حاضر است. یکی از مشخصات بارز این بازی نقشه‌ی جهان‌باز آن بوده که از زیست‌بوم‌های متنوعی تشکیل‌شده است، البته وایکینگ شما ممکن است در مقابل این دنیای بزرگ والهیم کمی کوچک به نظر برسد ولی حالا این امکان برایتان فراهم‌شده است که شخصیت خود را ازلحاظ اندازه تا حد زیادی بزرگ کنید، حتی در اندازه‌ی یک وایکینگ عظیم‌الجثه!

یکی از ماد سازان خوش‌ذوق این بازی، مادی بانام BoneMod منتشر کرده است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که سایز استخوان‌های وایکینگ خود را شخصی‌سازی کنند، پس از نصب این ماد می‌توانید به قسمت واردکردن دستوران بروید و برای هرکدام از استخوان‌های شخصیت خود عددی تعریف کنید. از اسکلت سر و قسمت‌های دیگر گرفته تا طول قد شخصیت‌ها قابل‌تغییر هستند، حتی اگر بخواهید می‌توانید وایکینگ خود را آن‌قدر بزرگ کنید تا سر از آسمان دربیاورید!

Valheim

برای نصب این ماد ابتدا باید ماد BepInEx را به‌عنوان پیش‌نیاز داشته باشید، سپس به‌راحتی می‌توانید به قسمت مخصوص آن در بازی وارد شوید و از مقادیر 1 تا 10 اندازه‌ی کاراکتر خود را تنظیم کنید. البته هر وقت بخواهید می‌توانید او را به حالت اول برگردانید و امکان بازنشانی تغییرات ایجادشده وجود دارد. در ضمت هیچ‌کدام از کسانی که با آن‌ها بازی می‌کنید قادر نخواهند بود که تغییر سایز شما را مشاهده کنند مگر اینکه آن‌ها هم این ماد را نصب‌کرده باشند.
بازی Valheim درحال‌حاضر برای پلتفرم PC منتشرشده و باقیمت 20 دلار در فروشگاه استیم قابل خریداری است.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.