12 Minutes
علی رحمانیان

با بازی مورد انتظار Twelve Minutes بیشتر آَشنا شوید

علی رحمانیان 8 فروردین 1400 بدون دیدگاه
818 بازدید

بازی Twelve Minutes تقریباً دو سال گذشته در رویداد Xbox Game Showcase معرفی شد و می‌شود گفت که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های مستقل در بین بازیکنان است که قرار است توسط شرکت Annapurna Interactive  منتشر شود. این بازی یکی از خلاقانه‌ترین و منحصربه‌فردترین روایات داستانی را دارد که تابه‌حال در یک بازی ویدئویی دیده‌اید.

داستان آن ازاین‌قرار است که شخصیت اصلی شما در یک روز کاملاً عادی به خانه‌ی خود برمی‌گردد تا با همسر باردار خود ناهار بخورد، در ابتدا همه‌چیز همان‌طور پیش می‌رود که از یک وقت‌گذرانی دل‌انگیز در کنار همسر خود انتظار دارید ولی ناگهان این ظهر لذت‌بخش به یک کابوس تبدیل می‌شود، زمانی که پلیس بی‌هوا درب خانه‌ی شما را می‌شکند و همسرتان را به قتل متهم می‌کند. اوضاع زمانی وخیم‌تر می‌شود که پلیس شخصیت اصلی را هم تا سر حد مرگ کتک می‌زند ولی او به‌جای اینکه بمیرد، دوباره به دوازده دقیقه‌ی قبل یعنی زمانی که تازه در حال ورود به خانه‌ی خود بود بازمی‌گردد. درست است، شما در یک چرخه‌ی زمانی گیر افتادید و هر بار پس از مرگ به همان لحظه‌ی ورود خود برمی‌گردید و با استفاده از آزمون‌وخطا و درس گرفتن از اشتباهات خود، باید برای فرار از این موقعیت چاره‌ای بیندیشید. البته همسر شما از این اتفاق کاملاً بی‌خبر است و فقط شمایید که از این لوپ زمانی آگاهی دارید.

به گفته‌ی Lusi Antonio، سازنده و کارگردان Twelve Minutes، بازی در حال طی کردن مراحل پایانی توسعه‌ی خود است و به‌زودی آماده‌ی انتشار می‌شود، البته هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی آن اعلام‌نشده است. در ضمن چند تن از بازیگران معروف هالیوود یعنی James McAvoy، Daisy Ridley و Willem Dafoe وظیفه‌ی صدا پردازی شخصیت‌های این اثر را بر عهده دارند. Twelve Minutes قرار است در آینده‌ای نزدیک برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S، Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.