دانلود بازی Scrapnaut برای PC
دانلود بازی Scrapnaut برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Scrapnaut برای PC

پارسی گیم 24 شهریور 1400 بدون دیدگاه
3,689 بازدید

دانلود بازی Scrapnaut برای کامپیوتر

این روزها عناوین زیادی در سبک Survival ارائه میشود که هر کدام با نوآوری خود و گیم پلی ای متفاوت سعی در جلب توجه بازیکنان داشته تا طرفداران این ژانر را به سمت خود بکشانند. بازی Scrapnaut از استودیو RockGame S.A یک بازی Survival با دید از بالا است که علاوه بر زنده ماندن، عناصر ساخت و ساز نیز در آن گنجانده شده تا محتوای بیشتری را به خورد بازیکن بدهد.

شما باید در دنیای آزاد بازی به جست‌وجو و اکتشاف بپردازید و منابع ضروری را برای خود فراهم کنید. سپس راهی برای تولید الکتریسیته پیداکرده تا توسط آن بتوانید خانه‌ای که در آینده می‌سازید را برق‌کشی کنید. همچنین قابلیت ساخت مزرعه برای تولید غذا نیز وجود دارد که محصولات مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد و با آن‌ها می‌توانید غذاهای متنوعی را برای خود بپزید. جمع‌آوری منابع ضروری مهم‌ترین بخش گیم پلی بازی است که با استفاده از آن‌ها ابزارها و ساختمان‌های جدیدی می‌سازید و یا ابزارهای فعلی خود را تعمیر می‌کنید.

در طول بازی مأموریت‌هایی نیز بر عهده شما قرار می‌گیرد که باید با انجام دادن آن‌ها در بازی پیشرفت کنید و در صورت انجام آن منابع بیشتری به‌عنوان جایزه در اختیارتان قرار می‌گیرد. خطرهایی نیز در دنیای بازی انتظار شما را می‌کشند. موجوداتی شرور که به مقر شما حمله می‌کنند و برای مقابله با آن‌ها باید سلاح و زره مناسبی نیز برای خود بسازید تا از گزند آن‌ها در امان باشید. برخی از این دشمنان اما به‌قدری قوی و نیرومند هستند که فرار کردن تصمیم مناسب‌تری در مقابل آن‌ها است.

به‌جز منطقه‌ی تحت کنترل شما که مقر اصلی در آن قرار دارد، اکتشاف در سرزمین‌های فراتر از آن نیز امری ضروری برای زنده ماندن است چون منابع متنوع و خاصی در آنجا وجود داشته که به زنده ماندن شما در این دنیای خطرناک کمک می‌کند. گرافیک خوب و سبک بازی در کنار دوربین دید از بالای آن تجربه متفاوتی از یک بازی Survival را برای شما می‌آورد که وقت گذراندن در دنیای آن لذت‌بخش و سرگرم‌کننده و درعین‌حال چالش‌برانگیز و نیازمند تفکر و نقشه‌ریزی است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Valheim و The Forest را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Scrapnaut با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64 Bit / Windows 8 64 Bit / Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Core i3 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
Sound Card: dx11

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Core i5 3.4 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: dx11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Create your own farm and produce food. Use your cooking pot and discover different types of meals. Collect the necessary resources to build your base, fix damaged items and complete quests. Build and improve your bases! Produce and store electrical energy. Be prepared for enemy raids! Each biome allows you to build various unique items. Create and improve your equipment. A good weapon and armor will help you survive, but when your opponent is much stronger than you – better run away!

 

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.