دانلود بازی Shores Unknown برای PC
دانلود بازی Shores Unknown برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shores Unknown برای PC

پارسی گیم 6 فروردین 1400 1 دیدگاه
5,534 بازدید

دانلود بازی Shores Unknown برای کامپیوتر

دنیای زمان گذشته همواره مرموز و جذاب بوده و صنعت بازی‌های ویدیویی نیز عناوین زیادی را با این تم ارائه داده است. نبرد با شمشیر، جمع‌آوری هم‌رزم‌های متفاوت برای مبارزه در کنار خود ، وجود امپراتوری‌های بزرگ با حاکمان بی‌رحم همگی از ویژگی‌های جذاب این دوران است. بازی Shores Unknown از استودیو Vallynne یک بازی نقش‌آفرینی نوبتی است که عناصر محدودی را از این دنیا در خود جای‌داده تا سبکی نسبتاً متفاوت را ارائه دهد.

شما در نقش رهبر یکی از گروه‌های خلاف‌کار هستید که مأموریت قبلی‌اش با شکست مواجه شده است. اما اکنون در جست‌وجوی حقیقت است و در این مسیر یاران جدیدش همراه او خواهند بود.دنیای بازی اما جای امنی نیست . در مناطق جنوبی جنگی علیه امپراتوری شکل‌گرفته است و در مناطق شمالی دیواری مرموز از جنس مه وجود دارد که تنها شجاع‌ترین افراد جرئت ورود به آن را پیدا خواهند کرد چراکه سرزمین‌های پنهان در آن بینهایت خطرناک هستند.

گیم پلی بازی بر پایه مبارزات نوبتی است و شما زمان زیادی را برای تفکر و نقشه‌ریزی خواهید داشت. گروه مبارزان که برای خود تشکیل می‌دهید هرکدام آیتم‌ها و سلاح خاصی دارند که می‌توانید همگی را شخصی‌سازی کنید و با استفاده از آیتم‌های جدیدی که در طول بازی پیدا می‌کنید، آن‌ها را قدرتمندتر کرده و پتانسیل حقیقی آن‌ها را در میدان نبرد آزاد کنید. هم‌چنین هر کاراکتری که تحت فرمان خود دارید Skill Tree مخصوص خودش را دارد که با قوی‌تر شدن، قابلیت‌های جدیدتر و قدرتمندتری نیز برایش آزاد می‌شود.

روان بودن بازی در کنار عمیق بودن گیم پلی و لذت حس پیشرفت که با جلو رفتن در مراحل به شما القا می‌شود، یک تجربه منحصربه‌فرد را در قالب این بازی به شما ارائه می‌دهد پس برای ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و خطرناک آماده شوید و شمشیرهای خود را تیز کنید چراکه تجربه‌ای بی‌نظیر در این بازی در انتظار شما است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Wasteland 3 و Divinity: Original sins 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Shores Unknown برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 6100 / AMD X4 750K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 (2GB)
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 64-bit or higher
Processor: Intel Core™ i5-2400 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 650 or AMD Radeon™ equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Shores Unknown is a single-player tactical RPG featuring an innovative gridless battle system combined with epic fights against huge bosses and enemy armies. Shores Unknown takes place in a land ruled by the iron-fisted Crown, and policed by the fearsome Inquisition, from whom it is said there is no escape. To the south lies the Empire and perpetual war, while to the north there is only the Murk — a seething wall of fog from which no ship has ever returned. In the midst of these grand forces, both natural and otherwise, our heroes must find a way to survive and to pursue their dreams of liberty.
Play as the newly-made leader of a mercenary company, fresh off an assignment gone awry. Now on the wrong side of the Crown, allies and loyalty are paramount. Forced to venture through the maw of the Murk in a search for truth, players will explore unknown lands, forge new alliances, and wage battle against those who would see to their end. What dangers await on Shores Unknown?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    این بازی خیلی کنده وهمش گیر میکنه اصلا خوب نیست

    پاسخ دهید