دانلود بازی Aground برای PC
دانلود بازی Aground برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Aground برای PC

پارسی گیم 5 فروردین 1400 بدون دیدگاه
2,841 بازدید

دانلود بازی Aground برای کامپیوتر

زنده ماندن در دنیایی خطرناک سوژه‌ای است که علاوه بر پرطرفدار بودن، عناوین زیادی از بازی‌های ویدیویی را در مسیر موفقیت قرار داده است. بازی Aground از استودیو Fancy Fish Games یک عنوان دوبعدی و ساده در همین سبک است که شما را به ساخت‌وساز، زنده ماندن و ماجراجویی‌های خطرناک دعوت می‌کند.

بازی در سبک Survival هدف اصلی زنده ماندن را در کنار ساخت‌وساز برای شما تعیین کرده و به‌مرور با پیشرفت در بازی، تکنولوژی‌های جدیدتر، افراد بیشتر و همچنین ابزارهای متنوع دیگری در اختیار شما قرار می‌گیرد تا مزد زحمات خود را بگیرید. گیم پلی بازی برخلاف سایر عناوین در این سبک، سریع‌تر است و پیشرفت شما بسیار زودتر از چیزی که انتظار دارید شکل می‌گیرد. پیشرفت تکنولوژی شما تا جایی می‌تواند پیش برود که حتی سفینه‌های فضایی ساخته و از اتمسفر خارج شوید.

عمق این بازی بسیار بیشتر از چیزی است که در ظاهر می‌بینید و در یک بازی Survival ساده چندان دیده نشده است. از ساخت ساختمان‌های بلند و مستحکم تا پرورش اژدها و ساخت سفینه فضایی دیگر ابزارهای پیشرفته در این بازی گنجانده‌شده است تا تجربه شما از بازی لذت‌بخش و جذاب بوده و برای ادامه شما را ترغیب کند. همچنین مأموریت‌های متعددی در داخل بازی وجود داشته تا جدای از بحث ساخت‌وساز، سرگرمی دیگری نیز در این دنیای دوبعدی پیکسلی داشته باشید. مأموریت‌ها تنوع خوبی داشته و می‌توانند یک بازی جدید در دل این بازی ایجاد کنند که به‌نوعی عنصر RPG را نیز به آن تزریق می‌کند.

گرافیک بازی نیز درحالی‌که بینهایت ساده است اما برای هدف بازی کاملاً مناسب بوده و همچنین در سبک بودن و روان بودن آن نیز تأثیر دارد؛ اما کاراکترهای پیکسلی همواره جذابیت خاص خود را میان بازیکنان داشته‌اند و نوعی بامزگی در کنار سادگی آن‌ها دیده می‌شود. تجربه این بازی را به تمامی افرادی که مشتاق ماجراجویی‌های متنوع و گیم پلی عمیق هستند پیشنهاد می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Terraria و Factorio را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Aground با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: OpenGL 2.0 with ARB or EXT Framebuffer Objects
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Survival is only the beginning. The only way for humanity to have a future is to return to the stars and confront them. But, it will require a lot of ingenuity and help to recover everything that was lost, and even that might not be enough…
Aground is a Mining/Crafting RPG, where there is an overarching goal, story and reason to craft and build. As you progress, you will meet new NPCs, unlock new technology, and maybe magic too. Will you be able to raise dragons? Launch into space? The sky is literally not the limit. Beneath its simple exterior, Aground hides a lot of depth and surprises that will keep you wondering “what’s next?”

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.