the_day_before
علی رحمانیان

احتمال انتشار بازی The Day Before برای کنسول‌های نسل نهمی زیاد است

علی رحمانیان 27 اسفند 1399 بدون دیدگاه
1,044 بازدید

استودیوهای Fntastic و MyTona درحال‌توسعه‌ی بازی آخرالزمانی The Day Before هستند که با تریلر جذابش، توجه خیلی از بازیکنان را به خود جذب کرده است. The Day Before یک بازی سبک بقا و جهان باز است که در دنیایی آخرالزمانی و زامبی محور جریان دارد. هنوز چیز زیادی از این عنوان نمی‌دانیم ولی بازی در همین مراحل ابتدایی معرفی‌اش هم فوق‌العاده به نظر می‌رسد و خیلی‌ها بی‌صبرانه منتظرند تا آن را تجربه کنند؛ البته باید بدانید که ساخت این بازی فعلاً فقط برای رایانه‌های شخصی تأییدشده است، بااین‌حال طبق حرف سازندگان بازیکنان کنسول‌های نسل نهمی هم می‌توانند امیدوار باشند که از تجربه‌ی بازی استفاده کنند.

وب‌سایت خبری gamingbolt به‌تازگی مصاحبه‌ای با مدیران استودیوی Fntastic داشته است. وقتی از آن‌ها سؤال شد که آیا برنامه‌ای برای عرضه‌ی The Day Before بر روی کنسول‌ها دارند یا خیر، آن‌ها در جواب گفتند که روی انتشار بازی برای کنسول‌های نسل نهمی فکر می‌کنند.

ما قادر نخواهیم بود که بازی را برای NES پورت کنیم، ولی عرضه‌ی آن برای کنسول‌های نسل نهمی چیزی است که آن را در نظر داریم، پس منتظر یک اعلام مخصوص بمانید.

the-day-before

شاید در ذهنتان این سؤال را داشته باشید که آیا The Day Before به‌اندازه‌ی نمایش خود خوب و هیجان‌انگیز است، مدیران استودیوی سازنده دراین‌باره می‌گویند که نسخه‌ی نهایی بازی خیلی بهتر خواهد بود.

The Day Before فعلاً قرار است در تاریخ نامشخصی از سال جاری برای پلتفرم PC عرضه شود ولی به‌زودی اطلاعات بیشتری به‌دستمان خواهد رسید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.