بازی Fallout 76
علی رحمانیان

تاد هاوارد: Fallout 76 هم‌اکنون یکی از موفق‌ترین بازی‌های ایکس باکس است

علی رحمانیان 26 اسفند 1399 بدون دیدگاه
572 بازدید

Fallout 76 یک بازی آنلاین و با محوریت مجموعه‌ی فال اوت است که در زمان عرضه‌ی خود، برای شرکت بتسدا در حد یک فاجعه ظاهر شد به‌طوری‌که برخی آن را ضعیف‌ترین بازی این استودیو می‌دانستند. با تمام این حرف‌ها باید بدانید که این بازی حالا رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده و به محبوبیت زیادی دست‌یافته است. البته هنوز تا تبدیل‌شدن به یک بازی بی‌نقص فاصله‌ی زیادی دارد ولی به لطف پشتیبانی مداوم سازندگان، از زمان انتشار خود پیشرفت زیادی داشته است، نقش اضافه شدن محتویات جدید مثل Wastelanders و Steel Dawn را هم نباید در موفقیت امروز بازی نادیده گرفت.

تاد هاوارد، رئیس تیم سازنده‌ی Fallout 76 در شرکت بتسدا می‌گوید که تعداد بازیکنان این عنوان به طرز قابل‌توجهی افزایش‌یافته است. او در جریان جلسه‌ای که به مناسبت تصاحب بتسدا توسط مایکروسافت صورت گرفت بیان کرد که Fallout 76 در زمان انتشار خود دوران فاجعه‌آمیزی را سپری می‌کرد و Phil Spencer (رئیس ایکس باکس)، جزو اولین کسانی بود که تاد برای بهبود وضعیت بازی از او مشورت گرفت و بخش زیادی از رشد آن مدیون همین فرد است. او همچنین اظهار کرد که Fallout 76 هم‌اکنون جزو محبوب‌ترین عنوان‌های ایکس باکس محسوب می‌شود.

اخیراً هم باخبر شدیم که یک به‌روزرسانی جدید تحت عنوان Locked and Loaded برای بازی درحال ‌توسعه است و در تاریخ 7 اردیبهشت‌ماه (27 آپریل) منتشر خواهد شد. از جمله محتویات این آپدیت می‌توان به اضافه شدن مکان‌های جدید و راحت‌تر شدن جابجایی بازیکنان در نقشه‌ی بازی اشاره کرد. Fallout 76 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC منتشرشده و به‌تازگی به سرویس ایکس باکس گیم پس هم آمده است.

Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.