tell-me-why
علی رحمانیان

بازی Tell Me Why را به‌صورت رایگان تجربه کنید

علی رحمانیان 23 اسفند 1399 بدون دیدگاه
990 بازدید

اگر جزو طرفداران بازی‌های Life is Strange و Vampyr از استودیوی سازنده‌ی Dontnod Entertainment هستید، وقت آن است که از تجربه‌ی جدیدترین عنوان این شرکت یعنی Tell Me Why هم لذت ببرید. استودیوی Dontnod کارنامه‌ی درخشانی در خلق داستان‌های ناب و درگیر کننده دارد و این موضوع را در بازی Tell Me Why هم پیاده کرده است.

این بازی داستان یک دوقلو را روایت می‌کند که پس از 10 سال جدایی بار دیگر به هم می‌پیوندند تا خانه قدیمی‌شان را بفروشند اما خاطرات گذشته طوری آن‌ها را تسخیر می‌کند که عملی کردن چنین تصمیمی را برای آن‌ها به سخت‌ترین کار ممکن تبدیل می‌کند. جالب است بدانید که در این عنوان برای اولین بار در تاریخ بازی‌های ویدئویی، می‌توانید در نقش یک کاراکتر تراجنسیتی بازی کنید.

اگر تاکنون موفق به تجربه‌ی Tell Me Why نشده‌اید، الآن بهترین فرصت است چراکه می‌توانید چپتر اول این بازی را به‌صورت کاملاً رایگان بر روی پلتفرم‌های PC و Xbox One تجربه کنید، Tell Me Why در سه اپیزود منتشرشده است پس با تجربه‌ی یک‌سوم کل بازی قطعاً ایده‌ی خوبی از داستان آن به‌دستتان می‌آید. علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند قسمت اول بازی را از فروشگاه‌های Steam و Microsoft دریافت کرده و اگر مایل بودند کل بازی را به‌جای 30 دلار، فقط باقیمت 10 دلار خریداری کنند. در ضمن کاربران ایکس باکس گیم پس می‌توانند هر سه اپیزود را به‌صورت رایگان بازی کنند.

Tell-Me-Why

Tell Me Why با داستان غنی، معماهای چالش‌برانگیز و صدالبته پایان‌بندی جذاب خود هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند پس پیشنهاد می‌کنم که تجربه‌ی آن را به تعویق نیندازید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.