خالق بازی Life is Strange
یحیی رحیمی

استودیو خالق بازی Life is Strange تغییر برند داد

یحیی رحیمی 11 خرداد 1401 بدون دیدگاه
226 بازدید

استودیو Dontnod Entertainement قول خبر مهمی را به طرفداران داد و این خبر بالاخره در روز سه‌شنبه به وقت آمریکا اعلام شد. استودیو خالق بازی Life is Strange برند و لوگو خود را تغییر داده و شاهد نوشتار تازه‌ای برای اسم استودیو هستیم؛ این در حالی است که طرفداران استودیو منتظر معرفی یک بازی کاملاً جدید بودند.

به گزارش پارسی گیم، استودیو Dontnod در طی چند سال اخیر، موفقیت و محبوبیت زیادی کسب کرده است. این استودیو که در پاریس فرانسه قرار دارد با ناشران بزرگ صنعت بازی از جمله اسکوئر انیکس کار می‌کند و برای ساخت بازی انحصاری ایکس باکس به نام Tell Me Why نیز همکاری نزدیکی با مایکروسافت داشت. استودیو در تازه‌ترین اخبار بازی، لوگو و برند خود را تغییر داده است و حتی وب‌سایت اصلی استودیو نیز با شکل و شمایل تازه‌ای آپدیت شده است.

استودیو دونت‌ناد روز گذشته از احتمال اعلام یک خبر بزرگ رونمایی کرد و همچنین امکان معرفی پروژه‌های جدید مطرح شد. در حالی که بسیاری منتظر معرفی بازی تازه‌ای بودند؛ نتیجه نهایی برخلاف تمام انتظارات بود. وب‌سایت استودیو برای مدت کوتاهی از دسترس خارج شد و سپس شاهد معرفی لوگو جدید و هجی تازه اسم استودیو بودیم. این استودیو بازی‌سازی از این به بعد با نام DON’T NOD Entertainment شناخته می‌شود و لوگو تازه‌ای دارد.

استودیو DON'T NOD خالق بازی Life is Strange

اسم و لوگو جدید خالق Life is Strange

این تغییرات به مناسبت تولد چهارده‌سالگی استودیو اعمال شده و استودیو، برنامه‌های بزرگی برای آینده دارد. تیزر منتشرشده از تغییر برند خالق بازی Life is Strange، انواع و اقسام طراحی‌ها را نشان می‌دهد و در نهایت لوگو نهایی نمایش داده می‌شود. استودیو دلیل تغییر اسم به DON’T NOD را ایجاد تفاوت با دیگر استودیوها اعلام کرده و اینکه جدا کردن اسم و شکستن حروف به معنی آن است که استودیو می‌خواهد تازه و متفاوت به نظر برسد.

استودیو خالق Life is Strange در تیزر کوتاه به چندین پروژه جدید اشاره کرده که در حال تست و بررسی هستند. در حال حاضر هیچ گونه بازی تازه‌ای معرفی نشده و نمی‌دانیم این استودیو روی چه پروژه‌ای کار می‌کند. اعضای استودیو از علاقه خود برای ساخت‌ بازی‌های جدید صحبت کرده‌اند و اینکه استودیو DON’T NOD تنها روی دنباله بازی Life is Strange کار نمی‌کند. این تغییر برند و لوگو نیز به معنی آن است که استودیو راه خود را جدا کرده و به دنبال ماجراهای تازه است.

آخرین نسخه از مجموعه لایف ایز استرنج به نام Life is Strange: True Colors توسط استودیو Deck Nine توسعه یافت و دیدیم که این بازی فضای متفاوتی با عناوین پیشین دارد. تغییر برند و لوگو عصر تازه‌ای برای استودیو رقم می‌زند.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.