Forza Horizon 4
علی رحمانیان

استقبال بی‌نظیر از بازی Forza Horizon 4 در شبکه‌ی استیم

علی رحمانیان 22 اسفند 1399 بدون دیدگاه
827 بازدید

سری بازی‌های Forza همیشه جزو محبوب‌ترین بازی‌های سبک ریسینگ بوده‌اند و آخرین نسخه‌ی این مجموعه یعنی Forza Horizon 4 هم از این قاعده مستثنا نیست. حدود سه سال از انتشار این عنوان می‌گذرد و از آن موقع یکی از انحصاری‌های شرکت مایکروسافت بوده که نامش بانام کنسول ایکس باکس گره‌خورده است، حال اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که Forza Horizon 4 چندی پیش از طریق شبکه‌ی Steam در دسترس دارندگان رایانه‌های شخصی قرار گرفت و ظاهراً با استقبال فوق‌العاده‌ای هم روبرو شده است.

درست بعدازاینکه فورزا هورایزن 4 برای کنسول‌های جدید مایکروسافت یعنی Xbox Series X/S منتشر شد، این شرکت تصمیم گرفت که بازی را در PC برای فروشگاهی به‌جز Windows Store هم عرضه کند و تقریباً سه روز پیش در شبکه‌ی استیم در دسترس کاربران قرار گرفت، طبق اطلاعات منتشرشده ظاهراً همین مدت سه روز هم برای Forza Horizon 4 کافی بوده است که این بازی اولین رکورد خود را در استیم به ثبت برساند. به گفته‌ی وب‌سایت SteamDB، چهارمین نسخه از بازی فورزا هورایزن موفق شده است که در تاریخ 11 مارس رکورد 20.203 بازیکن همزمان را ثبت کند که این در مقایسه با عناوین مطرح ریسینگ مثل Need for Speed، The Crew و DiRT 5، یکی رقم بسیار بالا محسوب می‌شود.

ForzaHorizon 4 Steam

بازی Forza Horizon 4 در سه نسخه‌ی Standard، Deluxe و Ultimate به ترتیب باقیمت 60، 80 و 100 دلار در فروشگاه استیم قابل خریداری است و خریداران بعد از دریافت هرکدام از این سه نسخه، می‌توانند ماشین جدید 2019 Porsche 911 GT3 RS را به‌رایگان دریافت کنند. این عنوان در حال حاضر برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S، Xbox One و PC عرضه‌شده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.