علی رحمانیان

یک حالت کاملاً جدید به بازی The Division 2 اضافه می‌شود

علی رحمانیان 18 اسفند 1399 بدون دیدگاه
333 بازدید

Tom Clancy’s The Division 2 یک بازی در سبک اکشن و نقش‌آفرینی آنلاین است که در فضایی آخرالزمانی جریان دارد. تیم سازنده‌ی هر دو بخش این سری، Massive Entertainment بوده که در تولید دیگر بازی‌های پرفروش یوبی‌سافت همچون Far Cry 3 هم نقش داشته است. دو سال از انتشار این بازی می‌گذرد ولی ظاهراً هنوز کار یوبی‌سافت با این بازی تمام نشده است، به گفته‌ی سازندگان پشتیبانی از The Division 2 تا پایان سال 2021 ادامه خواهد داشت و حالا هم یک به‌روزرسانی بزرگ برای آن درراه است.

بازی The Division 2

طبق اطلاعات منتشرشده، آپدیت بزرگ بعدی The Division 2 هنوز در مراحل ابتدایی ساختش قرار دارد و در بهترین حالت، اواخر سال 2021 منتشر می‌شود. علاوه بر ایجاد تنوع در سیستم پیشرفت بازیکنان، این آپدیت قرار است یک حالت کاملاً جدید به بازی اضافه کند که این فرنچایز تابه‌حال به خود ندیده است. Adrian Trasca و Yannick Banchereau به ترتیب در جایگاه تهیه‌کننده و دستیار کارگردان بازی، مثل سابق در توسعه‌ی این پروژه به‌کار خود ادامه می‌دهند.

در ضمن طبق آماری که شرکت یوبی‌سافت به اشتراک گذاشته، The Division 2 در حال حاضر بیشتر از 40 میلیون نفر بازیکن فعال دارد. این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One، Google Stadia و رایانه‌های شخصی منتشرشده است. دارندگان PS5 و Xbox Series X/S هم به لطف پشتیبانی این کنسول‌ها از دیسک نسخه‌های نسل هشتمی بازی، می‌توانند این عنوان را باکیفیت و نرخ فریم بالاتر تجربه کنند.

گفتنی است که شرکت Massive Entertainment در حال حاضر روی عنوان‌های دیگری مثل یک بازی با محوریت داستانی Avater و یک اثر جهان باز Star Wars هم کار می‌کند.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.