پارسی گیم

دانلود بازی Gooberries برای PC

پارسی گیم 19 اسفند 1399 بدون دیدگاه
2,136 بازدید

دانلود بازی Gooberries برای کامپیوتر

ساده بودن عنصری است که شاید در دید خیلی افراد نتواند در موفقیت یک بازی موفق باشد؛ اما بسیاری از بازی‌های ویدیویی در کمال سادگی، گیم پلی جذابی را در بطن خوددارند که باعث می‌شود این تفکر به‌طورکلی به زیر سؤال برود. بازی Gooberries از استودیو The Gooberverse یکی از همین عناوین است که سادگی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

شما در نقش یک ربات بامزه قرار می‌گیرید که هدفش ساخت یک دنیایی مینیاتوری و جذاب برای پرورش توت‌ها و دیگر میوه‌های خوشمزه و آبدار است. با وقت گذاشتن و رسیدگی به‌مرور به‌تمامی ابزارها و منابع لازم برای ساخت دنیای خود دسترسی پیدا می‌کنید و این قابلیت را به دست خواهید آورد که دنیای خود را کاملاً اتوماتیک کنید. در طول بازی با موجوداتی که ساکن دنیای شما هستند نیز ملاقات خواهید کرد که برخی دوست شما هستند و برخی دیگر محصولات شما را نابود می‌کنند.

شما می‌توانید این موجودات را تحت سرپرستی خود قرار بدهید و با غذا دادن به آن‌ها از کمکشان بهره‌مند شوید و منابع کمیابی که برای پیشروی در بازی به آن‌ها نیاز دارید را توسط آن‌ها به دست آورید. دست شما در ساخت دنیای مینیاتوری خودتان باز است و همه‌چیز را می‌توانید دستخوش تغییر کنید. از رنگ‌بندی دنیا گرفته تا سبک پستی‌وبلندی‌ها و حتی دما. آب‌وهوای محیط در نوع محصولاتی که پرورش می‌دهید مؤثر است. تنوع زیادی در نوع محصولات و موجودات ساکن منطقه وجود دارد که بازی را بیش‌ازپیش جذاب می‌کند.

همچنین شما می‌توانید ربات تحت کنترل خود را نیز شخصی‌سازی کنید و چهره‌ای خاص و منحصربه‌فرد به او بدهید. حجم شخصی‌سازی در این بازی آن‌قدر زیاد است که تقریباً هر چیزی را می‌توانید مطابق میل خود تغییر دهید و دنیای مینیاتوری زیبای مخصوص خودتان را بسازید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Nexomon Extinction و Portal Knights را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gooberries با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Gooberries is a quirky, futuristic, terrarium farm sim and management game with it’s goal set on automation. Take control of your customizable bot. Design and build a colorful universe of tiny terrariums. Fill them up with deliciously, juicy berries. With time and a little tending you’ll unlock everything required to fully automate your terrariums and turn your creation into a berry producing machine.
Discover the creatures that inhabit your universe. Are they loveable friends or pesky Goobers that can’t stop munching on your plants? Collect absolutely every variety and keep them as lively, little pets. Or feed your Goobers so many berries they can’t help but burst into a shiny gem that will help you progress through the game. The choice is all yours.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.