دانلود بازی Nexomon Extinction برای PC
دانلود بازی Nexomon Extinction برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Nexomon Extinction برای PC

پارسی گیم 10 مهر 1399 بدون دیدگاه
3,193 بازدید

دانلود بازی Nexomon Extinction برای کامپیوتر

اوایل صنعت بازی‌های ویدیویی یک سری بازی‌های دوبعدی در مورد شکار اژدها وجود داشت که آن زمان، طرفداران زیادی داشت. با پیشرفت صنعت و ظهور بازی‌های سه‌بعدی و شوترهای اول‌شخص، این نوع بازی‌ها به فراموشی سپرده شد اما استودیو VEWO Interactive Inc به یاد روزهای گذشته، بازی Nexomon Extinction بازگشت به دنیای بازی‌های کلاسیک با یک داستان کاملاً جدید و شخصیت‌های گیراست. هر بار به یک روستا و محله جدید سفر خواهید کرد و یک سری اژدها شکار و رام خواهید کرد تا در آخر، دنیا را از دست نابودی نجات دهید. فرمول اصلی این بازی مشابه همان نسخه‌های قبلی است و در دنیایی آشفته و مخلوط شده با مزه‌ی بازی‌های نقش‌آفرینی به مبارزه با دشمنان و نجات دنیاخواهید پرداخت.

بازی Nexomon Extinction در مورد پسربچه‌ای است که حالا به یک Tamer تبدیل‌شده و اولین Noxomon را برای شکار آماده کرده است. او باید به نقاط مختلفی از سرزمین خیالی‌اش سفر کنید و هر بار، یک سری اژدها را به چنگ بیندازد و برای شکار دشمنان قوی‌تر هم تمرین کند و در آخر دنیا را نجات دهید. اولین مرحله از سفر دورودراز شما در جنگل‌های زیبا اما خطرناکی شروع می‌شود که پر از اژدهاهای ترسناک است. همراه این پسر جوان شوید و تعادل را قبل از اینکه دیر شود، به دنیا بازگردانید. بیش از 380 اژدها در بازی وجود دارند که گیر انداختن آن‌ها شیوه خاص خودش را می‌طلبد و باید با نیروهای قدرتمند و جادویی وارد عمل شوید. ازآنجایی‌که بازی، ماهیت نقش‌آفرینی دارد؛ نیاز به جمع‌آوری آیتم‌ها و امتیازهای زیادی برای ارتقای سطح قدرت شخصیت خواهید بود و در غیر این صورت، شانسی برای مبارزه با این Noxomon ها نخواهید داشت.

بازی Nexomon Extinction به‌صورت دوبعدی دنبال می‌شود و برای همین، نیازی به جستجو و گردش‌های خسته‌کننده نخواهید داشت و همه‌چیز در یک قاب نمایش داده می‌شود. در طول بازی ایستگاه‌هایی برای خرید آیتم و افزایش سطح جان شخصیت اصلی وجود دارد و روی کاغذ، همه‌چیز مشابه بازی‌های پوکی‌مان است اما در عمل، تفاوت زیادی را شاهد هستیم. تیم طراحی بازی به‌خوبی از پس استایل مخصوص این فرانچایز برآمده و شخصیت‌ها و جلوه‌های بصری بامزه‌ای خلق کرده است. مبارزه مانند همیشه، یکی از بخش‌های بزرگ بازی است که حس هیجان‌انگیزی به شما منتقل خواهد کرد. بازی Nexomon Extinction باوجود شخصیت‌های بامزه و گرافیک دوبعدی چشم‌نواز، می‌تواند یک اثر سرگرم‌کننده باشد. در این سبک بازی‌هایی مانند Untitled Goose Game و Little Town Hero را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Nexomon Extinction با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Graphics: Open GL 3.2+ Compliant
Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7+
Graphics: Open GL 3.2+ Compliant
Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Nexomon: Extinction is a return to classic monster catching games, complete with a brand new story, eccentric characters and over 300 unique Nexomon to trap and tame. The world is on the brink of extinction as mighty Tyrant Nexomon fight for dominion over humans and monsters. Join the Tamer’s guild and begin an epic journey to restore balance before all hope is lost…

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.