دانلود بازی Airport CEO برای PC
دانلود بازی Airport CEO برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Airport CEO برای PC

پارسی گیم 20 اسفند 1399 بدون دیدگاه
3,488 بازدید

دانلود بازی Airport CEO برای کامپیوتر

یکی از ژانرهایی که از گذشته طرفداران خاص خودش را داشته، شبیه‌ساز مدیریت یک تجارت، کارخانه، اداره و… بوده که در آن شما را در رأس امور قرار می‌دهد و مدیریت صفرتا صد را در اختیار شما قرار می‌دهد. حال به دلیل انتخاب‌های زیاد آزادی عمل زیادی برای سازندگان این نوع بازی‌ها وجود دارد. بازی Airport CEO از استودیو Apoapsis Studios عنوانی جدید است که شما را در رأس مدیریت یک فرودگاه قرار خواهد داد.

شما در این بازی صفرتا صد فرودگاه خود را می‌سازید و توسعه می‌دهید. از لاین های فرودگاه گرفته تا برج مراقبت، گاراژهای مخصوص هواپیماها، مغازه‌ها و رستوران‌ها و هر چیز دیگری که در یک فرودگاه وجود دارد برای ساخت‌وساز در دسترس شما است. همچنین شما باید با استخدام کارمندان و خدمه، تجارت خود را راه انداخته و به‌خوبی آن را مدیریت کنید، بودجه خود را برآورد کرده و با شرکت‌های هواپیمایی مختلف قرارداد ببندید.

اینکه چگونه یک فرودگاه خوب بسازید به عوامل زیادی بستگی دارد. برای مثال باید زمان معطل شدن مسافران را به حداقل برسانید، کارکنان خوش برخوردی را استخدام کنید که احساس راحتی و امنیت را به مسافران منتقل کنند و از بروز هرگونه حادثه‌ای جلوگیری کنید. به‌هرحال یک مسافر راضی، پول بهتری را پرداخت خواهد کرد. مسئولیت همه‌چیز درهرصورت با شما است. هدف اصلی شما که ساختن یک فرودگاه بی‌نقص است منوط به توجه و مدیریت خوب شما در تمامی مسائل است.

مدیریت شما در این بازی چند محور اصلی دارد. ساختن زیروبم تمام فرودگاه مناسب، بستن قرارداد با خطوط هوایی مختلف، راضی نگه‌داشتن مسافران در هر شرایط و مدیریت منابع و بودجه در دسترس. همگی این‌ها در کنار هم یک بازی شبیه‌ساز مدیریتی مناسب و جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید ساعت‌ها درگیر آن شوید و گذر زمان برای شما در آن بی‌معنی شود. همچنین از جنبه‌های آموزشی این سبک بازی‌ها نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. به‌هرحال این دنیای مجازی دست‌کمی از دنیای واقعی خودمان ندارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Factorio و Microsoft Flight Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Airport CEO با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8 (64 bit)
Processor: Intel: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz | AMD: 3 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Any (minimum 2 GB dedicated VRAM)
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: Intel: Intel Core i7 2.6 GHz | AMD: 3 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Any (4 GB dedicated VRAM)
DirectX: Version 12
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Any

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Airport CEO is a tycoon and management game in development for PC and Mac where you take the seat as a CEO of your own airport. You will build the airport’s infrastructure with everything from runways and taxiways, gates and aprons to constructing terminals with check-in, security, restaurants and shops. You will manage the business perspective of the airport by hiring employees and executives, making deals with airline companies and making sure that ends meet by keeping an eye on budget and resources.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.