دانلود بازی Terra Invicta برای PC
دانلود بازی Terra Invicta برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Terra Invicta برای PC

پارسی گیم 17 مهر 1401 بدون دیدگاه
3,285 بازدید

دانلود بازی Terra Invicta برای کامپیوتر

معمولاً بازی‌هایی که در فضا و با استایل علمی تخیلی ساخته می‌شوند، آثار اکشن و هیجان انگیزی هستند. کمتر کسی انتظار دارد که یک تیم بازی سازی عنوانی در سبک استراتژیک و شبیه ساز را مکان مناسبی برای یک بازی فضایی انتخاب کند. با این حال تیم Pavonis Interactive دقیقاً همین کار را انجام داده و بازی جذاب و خارق‌العاده Terra Invicta را به تازگی منتشر کرده است. این بازی ایده‌های عجیب و بسیار جاه طلبی را درون خود پیاده سازی کرده که تابه‌حال از عهده هیچ تیمی بر نیامده است.

شما در Terra Invicta شاهد یک گیم پلی استراتژیک با المان‌های سبک شبیه ساز هستید که در مقیاسی بی نهایت عظیم روایت می‌شود. این بازی المان‌های نبرد با بیگانگان فضایی و یکپارچه سازی سیاراتی که به آن‌ها حمله می‌کنید را هم درون خود جای داده تا پکیج بهترین بازی استراتژیک فضا محورش تکمیل شود. سیستم فیزیک محور گیم پلی باعث خلق موقعیت‌های خاص و جذابی می‌شود. قطعاً کمتر بازی ای را در این سبک پیدا می‌کنید که تا این حد به جزئیات و انجام درست کارها پایبند باشد.

چشم‌انداز سیاسی جذاب و همیشه در حال تغییر Terra Invicta باعث روایت‌های پویا و البته بسیار پیچیده‌ای می‌شود که تنها به حرفه‌ای‌ترین گیمرهای استراتژیک توصیه می‌شود. شما توانایی انتخاب و پیوستن به 7 جناح سیاسی و فضایی مختلف را دارید و باید با گروه‌های دیگر به تجارت، تبادل و همچنین نبرد بپردازید. گرافیک جذاب و خیره کننده و رابط کاربری ساده نیز از ویژگی‌های مثبت این بازی عظیم و خیره کننده است. پس عاشقان سبک استراتژیک به هیچ وجه تجربه آن را از دست ندهند.

بازی Terra Invicta عنوانی در سبک استراتژیک و شبیه ساز است. شما به عنوان فرمانده یک کشتی فضایی باید به انجام فعالیت‌های مختلفی مانند تبادل کالا، نبرد با موجودات فضایی و تصرف سیاره‌ها بپردازید. یک بازی به شدت عمیق و پیشرفته که به سخت‌پسندترین گیمرهای سبک استراتژیک به شدت توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Per Aspera District Planner و Endless Space 2 Dark Matter را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Terra Invicta برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 7 SP1 64 Bit
Processor: Intel® Core™ i3-2105 / AMD® FX 4300
Memory: 6 GB RAM
Graphics: 2GB VRAM
DirectX: Version 10
Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10 Home 64 Bit
Processor: Intel® iCore™ i5-3570K / AMD® Ryzen™ 5 2400G
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 4GB VRAM
DirectX: Version 12
Storage: 25 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

An extraterrestrial probe is detected approaching Earth. Unknown to humanity, an alien force has arrived in the far reaches of the icy Kuiper Belt and has begun mining a dwarf planet to prepare for an invasion.
With Earth’s nations unable to unite to address the alien arrival, transnational groups of like-minded political, military, and scientific leaders develop covert channels to coordinate a response. With the aliens’ motives uncertain, factions emerge, driven by hope, fear, or greed.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 16.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.