دانلود بازی Trash Sailors برای PC
دانلود بازی Trash Sailors برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Trash Sailors برای PC

پارسی گیم 10 دی 1400 1 دیدگاه
1,784 بازدید

دانلود بازی Trash Sailors برای کامپیوتر

بازی‌هایی که برای تجربه آن به چند نفر دیگر نیاز دارید، از جهت‌هایی جذابیت بیشتری دارند. تعامل با دوستان نزدیک خود در داخل محیط بازی می‌تواند بسیار جذاب و سرگرم‌کننده باشد. وجود این بازی‌ها باعث می‌شود بتوانیم در کنار دوستان خود تجربه‌های به‌یادماندنی رقم بزنید و در خاطرات خود آن‌ها را ثبت کنید. بازی Trash Sailors از استودیو fluckyMachine عنوانی ماجرایی و چندنفره بوده که داستان چند ملوان بامزه و جذاب را برای شما روایت می‌کند. برای ماجراجویی‌های مهیج در دل دریا خودتان را آماده کنید.

داستان بازی در دنیایی جریان دارد که توسط سونامی ویران شده و سطح دریا تمام نقاطش را فرا گرفته است. علاوه بر این تعداد زیادی زباله و آشغال در این محیط وجود دارد که برای شما خبر خوبی است! زیرا شما ملوان‌هایی را کنترل می‌کنید که عاشق جمع‌آوری این زباله‌ها هستند. زباله منبع اصلی شما برای پیشروی در بازی است و باارزش‌ترین چیز در دنیا محسوب می‌شود. شما با استفاده از این زباله‌ها، سوخت کشتی خودتان را تأمین کنید، آن‌ها را به قراضه تبدیل کرده و حتی قسمت‌هایی را برای ساخت سلاح استفاده کنید.

گیم پلی بازی به شکل Co-op و چهارنفره طراحی شده و جذابیت بسیاری دارد. تعامل شما با سه بازیکن دیگر و همکاری با آن‌ها لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برای همه به وجود خواهد آورد که در خاطرات ثبت می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های بارز بازی می‌توان به سبک هنری گرافیک آن اشاره کرد که مانند کتاب‌های مصور رنگارنگ بوده و نظیرش را در کمتر عنوان دیگری مشاهده کرده‌اید. این بازی اقیانوسی وسیع و مملو از موجودات موذی و زباله را برای گشت‌وگذار در اختیار شما و دوستانتان قرار می‌دهد تا با ماجراجویی در آن، لحظات لذت بخشی را سپری کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Potion Craft و Shank 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Trash Sailors با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later
Processor: 2.6 GHz Dual Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 8600GT
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: 64-bit operating system is required

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Trash Sailors is a hand-drawn co-op sailing adventure for one to four players. Create the trashiest team in history in online or local co-op!
The world was flooded by a giant Trash Tsunami! Luckily for you, a lot of trash is floating around. Trash is your main resource and the most valuable thing in this world. You can recycle it into fuel, raft spare parts, and even weapons. Brace yourself for swamp crocodiles, toxic sharks, arctic pirates, and much, much more!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی محمودی

    مهمان

    سلام پارس گیم چطور دونفر این بازی انجام بدیم (بادسته)

    پاسخ دهید