دانلود بازی Aegis Descent برای PC
دانلود بازی Aegis Descent برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Aegis Descent برای PC

پارسی گیم 23 تیر 1401 بدون دیدگاه
2,947 بازدید

دانلود بازی Aegis Descent برای کامپیوتر

سبک شوتر یکی از کلاسیک‌ترین و البته دوست‌داشتنی‌ترین ژانرها در صنعت گیم است. ما خیلی از بازی‌های شوتر را با استایل اول شخص و یا سوم شخص می‌شناسیم؛ با این حال تعدادی اثر متفاوت وجود دارند که مرزهای این سبک را تا حدودی تکان داده‌اند. یکی از این سبک‌ها با نام شوتر ماشینی شناخته می‌شود که بازیکن را در درون یک وسیله عظیم مانند روبات قرار داده تا با استفاده از آن با دشمنان مبارزه کند. بازی Aegis Descent از استودیوی Traega Entertainment یکی از همین آثار است.

بازی Aegis Descent از خیره کننده‌ترین آثاری است که شما را در نقش راننده یک تانک قاتل قرار می‌دهند. این بازی در استایل روگ لایک توسعه یافته و به شما این قدرت را می‌دهد تا بتوانید دشمنان را خود را به وسیله تانکی مجهز به انواع اسلحه‌های مخرب، نابود کنید. اکشنی خالص و دیوانه‌وار در این بازی قرار گرفته که هر گیمری را به وجد میاورد. درجه سختی بالای این بازی در مراحل جلوتر نیز باعث شده تا چالش‌های جذابی برای بازیکنان به وجود بیاید و آن‌ها را در صندلی خود فرو ببرد.

Aegis Descent همچنین از گرافیک فوق‌العاده‌ای بهره‌مند است که می‌توان به خوبی از آن به عنوان یک بازی نسل جدید نام برد. جزئیات بالای صحنه‌های نبرد مانند انفجارها و تخریب‌های مختلف، باعث شده تا شاهد یکی از خوش ساخت ترین بازی‌های سال جاری در سبک اکشن و شوتر باشیم. موسیقی و طراحی صدا نیز نقش بزرگی درون این بازی دارند. پس کنترل تانک عظیم خود را به دست گرفته، میلیون‌ها گلوله را به پرواز در بیاورید و یکی از بهترین بازی‌های اکشن و هیجان‌انگیز سال را تجربه کنید.

بازی Aegis Descent عنوانی در سبک اکشن و شوتر است. شما کنترل تانکی مدرن را به دست گرفته و وظیفه دارید تا با موجی از نیروهای شرور دشمن به مبارزه بپردازید. از ویژگی‌های مثبت این بازی می‌توان به گرافیک زیبا و چشم نواز و صحنه‌های نبرد حماسی‌اش اشاره کرد. پس اگر به دنبال یک شوتر خاص و تازه هستید، Aegis Descent برای شما ساخته شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های XF5700 Mantis Experimental Fighter و Redout 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Aegis Descent برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 10
Processor: i5 4460
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 770
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: Onboard

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 10
Processor: i7 7700k
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 2080
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: Onboard

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Aegis Descent is a fast-paced action game set at the end of WW2. It blends the intense combat gameplay of a vehicle shooter with the strategy and replayability of the roguelite genre.
Experimental Technology
Take control of a new experimental vehicle, the Aegis, and blast your way through the enemy forces. Our research scientists have developed this vehicle, specifically designed for combat in the caverns below. It has the armor of a heavy tank, the weapon arsenal of a destroyer and the maneuverability of an airship.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.53 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.