پارسی گیم

دانلود بازی El Hijo A Wild West Tale برای PC

پارسی گیم 16 اسفند 1399 بدون دیدگاه
7,526 بازدید

دانلود بازی El Hijo A Wild West Tale برای کامپیوتر

شاید غرب وحشی برای گیمرها بیشتر در بازی‌هایی مانند Red Dead Redemption یا Call of Juarez معنا شده باشد اما استودیوهای بازی‌سازی عناوین دیگری را نیز در این دنیایی بی‌قانون و وحشی عرضه کرده‌اند. بازی El Hijo A Wild West Tale از استودیو Honig Studios یکی از همین عناوین است که دید ساده‌تر و متفاوتی را به این ژانر ارائه می‌دهد.

شما در نقش یک پسربچه 6 ساله با نام El Hijo بازی خواهید کرد. پس‌ازاینکه مزرعه شما توسط اشرار تخریب‌شده و به آتش کشیده می‌شود، مادر El Hijo تصمیم می‌گیرد برای امنیت بچه‌اش او را به پرورشگاه بسپارد تا زندگی آرامی را تجربه کند اما El Hijo این مدل زندگی را نمی‌پسندد و درصدد پیدا کردن مادرش از پرورشگاه فرار می‌کند.

بازی از 29 مرحله مختلف تشکیل‌شده و عنصر اصلی گیم پلی آن مخفی‌کاری و پنهان شدن از دید دشمنان است. شما به‌عنوان یک کودک در دنیای وحشی و بی‌قانون بازی، چاره‌ای جز فرار کردن و پنهان شدن ندارید. روش‌های مختلفی برای پنهان شدن در دسترس دارید. برای مثال می‌توانید در بشکه‌ها پنهان شوید یا از سایه‌ها و نقاط تاریک کمک بگیرید. همچنین شما به یک تیرکمان کوچک سنگ‌انداز نیز مجهز می‌شوید که برای پرت کردن حواس دشمنان کاربرد دارد. با پیشروی در بازی ابزارهای بیشتری مانند بمب دودزا و … نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد تا در این بازی قایم با شک، پیروز میدان باشید.

دوربین بازی ایزومتریک است و کمک شایانی به گیم پلی بازی ازلحاظ مخفی‌کاری می‌کند. به‌جز مخفی‌کاری شما باید از پس معماهای مختلف نیز بربیایید تا در بازی پیشروی کنید. با رسیدن به مراحل بالاتر، معماها و چالش‌ها سخت‌تر شده و روش حل آن‌ها نیز بسته به ابزاری که در اختیار خواهید داشت متفاوت خواهد بود. گرافیک بازی حالتی ساده و آبرنگی داشته و گیم پلی بازی را برای شما روان‌تر خواهد کرد. نورپردازی‌ها نیز به‌دقت پیاده‌سازی شده‌اند تا شما نقاط تاریک را سریع شناسایی کرده و برای پنهان شدن به آن‌ها پناه ببرید.

این عنوان یک تجربه جدید و منحصربه‌فرد در دنیای غرب وحشی محسوب می‌شود و تجربه آن قطعاً شما را ناامید نخواهد کرد. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Planet Coaster و Drake Hollow را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی El Hijo A Wild West Tale با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Dual Core CPU – 2.6ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 560 or higher, AMD Radeon HD 5830 or higher
Storage: 3500 MB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Dual Core CPU – 2.6ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 560 or higher, AMD Radeon HD 5830 or higher
Storage: 3500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

El Hijo – A Wild West Tale is an exciting spaghetti-western stealth game, in which you guide a 6-year-old boy on his quest to find his mother.
As a six-year-old, “El Hijo” must always sneak past the dangers of his world. As he overcomes his challenges, he gains self-confidence and cunning and with it more schemes to get past his foes. On his journey, he will find himself in a remote monastery, a harsh and unforgiving stretch of desert and a frontier town rife with crime and villainy.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 2.55 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.