بازی Far Cry 7
یحیی رحیمی

بازی Far Cry 7 با سفر به آلاسکا در سال 2025 منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 7 بهمن 1401 بدون دیدگاه
538 بازدید

مجموعه بازی فارکرای از زمان انتشار Far Cry 6 در خفا قرار داشته و خبرهای تازه‌ای از آن به گوش نرسیده است. فارکرای دومین سری بازی پرفروش تاریخ یوبی‌سافت است و مدیرعامل این شرکت اخیر از تمرکز روی عناوین پرفروش صحبت کرده است. گزارش جدید تام هندرسون نشان می‌دهد که دو بازی جدید از این سری شامل Far Cry 7 و فارکرای مولتی پلیر در حال ساخت است و قرار است که نسخه جدید در سال 2025 از راه رسد.

طبق گفته هندرسون، Far Cry 7 در حال حاضر با اسم رمز پروژه Blackbird یا پرنده سیاه شناخته می‌شود. یک پروژه مولتی پلیر از این سری هم در حال ساخت است و اسم رمز آن پروژه Maverick است. بازی آنلاین جدید توسط استودیو تورنتو یوبی‌سافت توسعه داده می‌شود. گفتنی است این دو پروژه به‌عنوان یک بازی کامل و تحت کنترل Dan Hay، تولیدکننده مشهور این فرنچایز شروع شدند. وی مدتی پیش از یوبیسافت جدا شد و در حال حاضر مدیرکل بلیزارد است. پس از جدایی وی، استودیو تصمیم به نصف کردن بازی و تبدیل آن به دو پروژه جداگانه گرفت.

به نظر می‌رسد تام هندرسون اطلاعات بیشتری از پروژه چندنفره فارکرای داشته باشد. او مدعی است که این بازی شبیه Escape from Tarkov است و حالت‌هایی مانند Permadeach و سیستم کوله‌پشتی و دیگر ویژگی‌های این ژانر استفاده شده است. وی اطلاعاتی در مورد مکان بازی Far Cry 7 در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. طبق گفته وی، طبیعت آلاسکا انتخاب شده است. هندرسون این مسئله را کاملاً تائید نکرده و باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم. گفتنی است طرفداران بازی در سال 2015، درخواست سفر به آلاسکا را کرده بودند و احتمالاً یوبی‌سافت به این درخواست پاسخ داده است.

جزئیات بازی Far Cry 7

جزئیات بازی Far Cry 7

گفتنی است این اطلاعات توسط یوبی‌سافت تائید نشده و به دید یک شایعه به آن بنگرید. البته انتخاب آلاسکا برای یک بازی جهان‌آزاد همانند Far Cry عالی خواهد بود و توسعه‌دهندگان می‌توانند به‌خوبی از پتانسیل این مکان استفاده کنند. هندرسون در پایان ادعا می‌کند که از تاریخ انتشار بازی Far Cry 7 خبر داد و پاییز سال 2025 به‌عنوان بازه زمانی اولیه انتخاب شده است. با توجه به وضعیت جنجالی یوبی‌سافت و افت درآمد و لغو کردن چندین پروژه جدید، احتمال بروز تأخیر یا حتی لغو بازی هم وجود دارد.

شایعات پیشین در مورد بازی Far Cry 7‌ به ماهیت کاملاً آنلاین آن اشاره داشت. این شایعات مربوط به بازی مولتی پلیر آن بوده است و نسخه‌ای داستانی همچنان ساخته می‌شود. منتقدان هنگام انتشار فارکرای 6 به روند تکراری آن پرداختند و اینکه بازی بعدی بدون نوآوری شکست خواهد خورد. باید دید آیا سازندگان به این نکات توجه کرده‌اند یا خیر؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.