Steam Festival
علی رحمانیان

زمان برگزاری جشنواره‌ی تابستانه‌ی استیم مشخص شد

علی رحمانیان 4 اسفند 1399 بدون دیدگاه
202 بازدید

همین اواخر آخرین جشنواره‌ی زمستانه‌ی شبکه‌ی Steam برگزار شد که یک هفته هم به طول انجامید و بیش از 500 دموی قابل بازی در آن ارائه شد، خوشبختانه توسعه‌دهندگان برخی از دموها آن‌ها را بعد از پایان جشنواره از شبکه‌ی استیم حذف نکردند و هنوز می‌توانید بازی‌هایی مثل Potion Craft: Alchemist Simulator، Loop Hero، Warhammer 40,000: Dakka Squadron و Little Nightmares 2 را در صفحه‌های به‌خصوص خود تجربه کنید.

حال طبق خبر منتشرشده، علاقه‌مندان به جشنواره‌ی شبکه استیم باید کمی صبر کنند چراکه جشنواره‌ی بعدی از 26 خردادماه شروع می‌شود و تا 1 تیر (16 تا 22 ژوئن) ادامه خواهد داشت. مانند دیگر فستیوال‌های شبکه‌ی استیم، در این جشنواره هم باید انتظار دیدن دموهای جدید و استریم‌های زنده را داشته باشید، علاوه‌براین می‌توانید در صفحات به‌خصوص با توسعه‌دهندگان دموها گفتگو کنید.

الآن یک سال است که به‌واسطه‌ی همه‌گیری ویروس کرونا، جشنواره‌های شبکه‌ی استیم مانند دیگر جشنواره‌ها به‌صورت آنلاین با دموها و استریم‌های زنده برگزار می‌شود. استیم درگذشته هم جشنواره‌های فروش تابستانی برگزار می‌کرد ولی به مدت دو سال خبری از آن‌ها نبود، با توجه به این مسئله جشنواره‌ی تابستانه‌ی امسال استیم می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فروش بازی باشد.

Steam Summer

اگر اخبار قبلی را دنبال کرده باشید، می‌دانید که استیم درحال حاضر بهترین روزهای خودش را می‌گذراند و مدام رکورد تعداد کاربران همزمان خود را می‌شکند، این شبکه‌ی محبوب با داشتن 120 میلیون کاربر فعال، از شبکه‌های پلی استیشن نتوورک و ایکس باکس لایو عملکرد بهتری داشته است.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.