Steam
علی رحمانیان

استیم رکورد جدیدی را در تعداد کاربران هم‌زمان خود ثبت کرد

علی رحمانیان 20 بهمن 1399 بدون دیدگاه
408 بازدید

با اطمینان کامل می‌توان این را گفت که استیم یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های مجازی صنعت بازی های ویدئویی حال حاضر محسوب می‌شود، فروشگاهی که ثبت رکوردهای جدید برایش به یک عادت عادی تبدیل‌شده است. حدوداً یک ماه پیش بود که استیم رکورد بیشترین تعداد کاربران هم‌زمان خود را با 25,416,720 کاربر آنلاین شکست اما ظاهراً این بار رکورد قبلش را دوباره جابه‌جا کرده است و این بار با 26,401,443 کاربر رکورد جدیدی را در تعداد کاربران هم‌زمان خود ثبت کرده است.

البته این آمار نشان‌دهنده‌ی کاربران آنلاین استیم است نه گیمر‌هایی که در شبکه مشغول به بازی هستند. تعداد بازیکنان هم‌زمان این شبکه 7.3 میلیون نفر بوده که از رکورد 8.1 میلیون نفری سال گذشته پایین‌تر است. پنج عنوانی که بیشترین تعداد بازیکن هم‌زمان را داشته‌اند به ترتیب Counter-Strike Global Offensive، Dota 2، PlayerUnknown’s Battlegrounds، Apex Legends و Tale of Immortal اعلام شده است.

Steam Database Twitter

تعداد کاربران هم‌زمان استیم در ماه فوریه‌ی سال اخیر تنها 18.8 میلیون نفر بود، این در حالی بود که دو سال از آخرین رکورد این شبکه می‌گذشت. استیم درست از زمان شروع قرنطینه و فراگیری ویروس کرونا، پیشرفت بسیار بزرگی در تعداد کاربران شبکه‌ی خود داشته است و دلیل آن‌هم مشخص است؛ گیمرها بیشتر از قبل در خانه‌ مانده‌اند، درنتیجه وقت بیشتری را به بازی‌های ویدیویی اختصاص می‌دهند.

به لطف شرایط موجود و سیاست‌های مناسب استیم، این شبکه بهترین روزهای خودش را سپری کرده و مدام رکورد می‌شکند؛ باید مشاهده کرد که استیم، روند روبه‌جلوی خود نسبت به رقبایش خصوصاً Epic Games را تا کی ادامه خواهد داد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.