پارسی گیم

دانلود بازی Necromunda Underhive Wars Cawdor Gang برای PC

پارسی گیم 1 اسفند 1399 2 دیدگاه
9,481 بازدید

دانلود بازی Necromunda Underhive Wars Cawdor Gang برای کامپیوتر

بازی‌های اکشنی که عنصر مبارزات نوبتی را در گیم پلی خود اضافه کرده‌اند، سبکی نوین را در عناوین بازی‌های ویدیویی ارائه داده‌اند که توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده است. بازی Necromunda Underhive Wars از استودیو Rogue Factor که به‌تازگی بسته الحاقی Cawdor Gang به آن افزوده‌شده است یکی از جدیدترین عناوین در همین سبک است تا تجربه‌ای لذت‌بخش را در حیطه مبارزات نوبتی برای شما بیافریند. لازم به ذکر است که این بازی در دنیایی در سبک Warhammer 40K طراحی‌شده است.

داستان در اعماق شهری به نام Necromunda اتفاق می‌افتد. جایی که گروه‌های مختلف تبهکار و جانی برای بقا با یکدیگر در مبارزه هستند تا با شکست یکدیگر پول، شهرت و ابزار موردنیاز برای زنده ماندن در این دنیای زیرزمینی را به دست آورند. سه گروه اصلی به شما معرفی می‌شوند که خط داستانی را برای هر گروه باید جداگانه طی کنید. یک گروه تمرکز بیشتری بر مبارزات با چاشنی مخفی‌کاری دارد و دیگری، برخورد خشن و رودررو را برمی‌گزیند و گروه آخر هم توازن را حفظ کرده و حد وسط این دو گروه است. آنچه این گروه‌ها را به جنگ با یکدیگر می‌اندازد، قدرتی جدید به نام Archeotech است که هر گروه به‌طور عجیبی خواهان به دست آوردن آن است.

گیم پلی بازی ترکیبی از مبارزات اکشن به همراه مبارزات نوبتی است. شما پس از ساختن تیم خود، هرکدام را در نوبت خودشان حرکت می‌دهید و با توجه به میزان انرژی‌ای که در اختیاردارند، می‌توانید کارهای مختلفی را از آن‌ها بخواهید. برای مثال موقعیتشان را تغییر دهید، دستور حمله بدهید و … کاراکترها هرکدام مهارت منحصربه‌فردی دارند، برخی در مبارزات تن‌به‌تن قوی ظاهر می‌شوند، برخی دیگر در مبارزات از راه دور و با سلاح‌های گرم و برخی دیگر هم حد وسط را انتخاب می‌کنند. گیم پلی به شما اجازه نقشه‌ریزی و اجرای حرکات متعددی را می‌دهد و در هر میدان نبرد که تعدادشان و گستردگی و تنوع آن‌ها اصلاً کم نیست، باید نقشه‌ای جدید بریزید و روش پیشروی خود را تغییر دهید. درمجموع عمق مناسب و متنوع بودن کاراکترهای گروه و مهارت‌های منحصربه‌فرد هرکدام، گیم پلی را در حد بسیار خوبی گسترده و جذاب کرده است.

گرافیک بازی نیز نسبت به دیگر عناوین اکشن نوبتی، بسیار زیبا و چشم‌نواز است. نقشه‌های گسترده و وسیع همگی با جزییات بالا طراحی‌شده‌اند و نورپردازی در هرکدام به‌خوبی پیاده‌سازی شده است. خود کاراکترها و پویانمایی آن‌ها نیز واقع‌گرایانه و زیبا هستند و قابلیت شخصی‌سازی زیادی در آن‌ها وجود دارد مانند تغییر رنگ لباس‌های آن‌ها و یا Skin های متنوع برای سلاح‌هایی که استفاده می‌کنند که باعث می‌شود هر گروهی که تحت کنترل خوددارید، احساس خاص بودن و متفاوت بودن را به شما القا کند.

بسته الحاقی جدید بازی نیز دسترسی به گروهی جدید در کنار 3 گروه قبلی را به شما می‌دهد که Cawder Gang نام دارند. آن‌ها فرقه‌ای هستند که تفکراتی مذهبی دارند همواره چهره واقعی خودشان را پشت نقاب پنهان کرده‌اند و در میدان نبرد بین‌هایت بی‌رحم بوده و حتی اگر به‌طور وخیمی هم زخمی شوند، از ادامه نبرد دست نمی‌کشند. این گروه جدید قابلیت‌های جدیدی را با خود به بازی اضافه کرده است که هیجان و تنوع نبردها را بسیار بیشتر کرده و تجربه این بازی را برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید تجربه بازی‌های Olija و 2 XCOM را نیز از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Necromunda Underhive Wars Cawdor Gang با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-3450 / AMD FX-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 2 GB VRAM, GeForce GTX 660 / Radeon R9 270
Storage: 40 GB available space
Additional Notes: 30 FPS in 1920×1080 Low preset.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-6600 / AMD Ryzen 3 1200
Memory: 16 GB RAM
Graphics: 4 GB VRAM, GeForce GTX 970 / Radeon RX 580
Storage: 40 GB available space
Additional Notes: 60 FPS in 1920×1080 High preset.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Scavenge your most ‘blessed’ relics and make war on those that would resist the Cult of the Redemption’s fanatical and forceful illumination. Fight to the last breath and keep going, for faith will keep you alive when nothing else will.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 20.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    سپهر

    مهمان

    سلام ببخشید میشه با اینترنت نامحدود داخلی از سایتتون دانلود کرد؟؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سپهر

      پشتیبانی

      سلام
      بله