diablo-2
علی رحمانیان

شایعه‌: بازی Diablo 2 Remake در رویداد BlizzConline معرفی خواهد شد

علی رحمانیان 29 بهمن 1399 بدون دیدگاه
470 بازدید

می‌دانیم که استودیوی Blizzard در حال حاضر روی بازی Diablo 4 کار می‌کند و این را هم می‌دانیم که بازی تا پایان امسال منتشر نخواهد شد. حال شایعه‌ای در فضای مجازی پیچیده شده است که این استودیو به‌صورت همزمان روی نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Diablo 2 هم کار می‌کند؛ هنوز از صحت این شایعه و اینکه آیا این بازی قبل از Diablo 4 منتشر می‌شود یا نه اطلاعی نداریم، ولی به گفته‌ی برخی Diablo 2 Remake در رویداد BlizzConline این هفته معرفی خواهد شد.

کاربری با نام کاربری Kaiser499 در حساب توئیتر ادعا کرده است که نسخه بازسازی‌شده‌ی Diablo 2 با عنوان Diablo 2 Resurrected و به همراه چندین بازی جدید دیگر در رویداد BlizzCon معرفی خواهد شد، همین کاربر پیش‌ازاین هم خبر ساخت بازی‌های Diablo 4 و Overwatch 2 را منتشر کرده بود پس ظاهراً از یک منبع قوی اطلاعات می‌گیرد. البته شایعه‌ی ساخت Diablo 2 Remake قبلاً هم مطرح‌شده بود ولی اخیراً قدرت زیادی گرفته است، درهرصورت به نظر می‌آید که استودیوی بلیزارد در نمایش BlizzConline امسال، چندین غافل‌گیری برایمان تدارک دیده است که باید منتظر دیدن آن‌ها بمانیم.

Blizcon

ریمیک بازی Diablo 2 که ظاهراً با نام Diablo 2: Resurrected شناخته خواهد شد، احتمالاً پیش‌تر توسط تیم شماره یک بلیزارد یعنی توسعه دهنده Warcraft 3: Reforged در حال تولید بوده است. با این حال به نظر می‌رسد که به دلیل نقدهای منفی به آخرین بازی آن‌ها، پروژه به سازندگان Diablo 4 واگذار شده است. افزون بر این به نظر می‌رسد که استودیو Vicarious Visions که قبل‌تر به خاطر ساخت مجموعه جدید Crash Bandicoot و ریمیک‌های Tony Hawk شناخته شده است، در ساخت نسخه ریمیک Diablo 2 نقش پررنگی خواهد داشت.

رویداد BlizzConline از تاریخ یکم تا دوم اسفندماه (نوزدهم تا بیستم فوریه) و به‌صورت کاملاً آنلاین برگزار خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.