بازی It Takes Two
علی رحمانیان

بازی It Takes Two بین 14 تا 15 ساعت گیم پلی خواهد داشت

علی رحمانیان 28 بهمن 1399 بدون دیدگاه
814 بازدید

استودیوی Hazelight در حال حاضر تمرکز خود را روی ساخت عناوین کوآپ و داستان محور گذاشته است و پس از موفقیتی که در بازی A Way Out به دست آورد، با کوله‌باری از تجربه سعی بر این دارد که عنوان ماجراجویی قوی‌تری را با نام It Takes Two تحویل هواداران بدهد.

Josef Fares، رئیس شرکت Hazelight و کارگردان دو بازی A Way Out و It Takes Two، طبق مصاحبه‌ی اخیری که با وب‌سایت خبری GamingBolt داشته اظهار می‌کند که تجربه‌ی بازی It Takes Two چیزی حدود 14 تا 15 ساعت زمان خواهد برد. طبق حرف‌های جوزف هیچ آیتم قابل جمع‌آوری که در محیط مخفی‌شده باشد، در بازی نخواهد بود و طرفداران می‌توانند انتظار تنوع گسترده‌ای در مینی‌گیم‌ها و دیگر عناصر مورد تأکید بازی داشته باشند.

It Takes Two

من می‌گویم مدت‌زمان گیم پلی بازی بین 14 تا 15 ساعت است. هیچ آیتم قابل جمع‌آوری وجود نخواهد داشت و این چیزی نیست که ما به دنبالش هستیم، پس به‌جای چرخیدن در محیط می‌توانید به تعامل با اجزای آن بپردازید. تعداد زیادی محتوای جانبی و چیزی حدود 25 مینی‌گیم در سرتاسر بازی وجود دارند و قابل بازی هستند. ما هدفمان این است که دنیای بازی تا جایی که می‌شود زنده باشد پس در آن سرگرمی‌های زیادی برای اکتشاف خواهید داشت، تعداد زیادی راز مخفی هم وجود دارد که امیدوارم بتوانید آن‌ها را پیدا کنید. قرار است عاشق این بازی شوید!

بازی قبلی این استودیو یعنی A Way Out چیزی حدود 6 تا 8 ساعت به طول می‌انجامید پس به نظر می‌آید که بازی It Takes Two عنوانی با ابعاد بسیار بزرگ‌تر خواهد بود. این بازی قرار است در تاریخ 6 فروردین‌ماه 1400 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.