دانلود بازی Race the Sun برای PC
دانلود بازی Race the Sun برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Race the Sun برای PC

پارسی گیم 4 فروردین 1399 1 دیدگاه
4,792 بازدید

دانلود بازی Race the Sun برای کامپیوتر

عبارت با خورشید مسابقه بده در نوع خودش بسیار جالب و قابل‌توجه است و یک بخش از کودکی ما را یادآوری می‌کند که با نگاه به نور شدید خورشید، برایمان این سؤال پیش می‌آمد که آیا می‌شود به آن گردالی زرد و گرم رفت؟ Race the Sun اما یک بازی بی‌انتهاست که توسط استدیو Flipplfy توسعه و منتشرشده است و بازیکن در Race the Sun وظیفه کنترل یک فضاپیمای خورشیدی را بر عهده‌دارید و باید از سنگ‌ها و موانعی که سد مسیر شما هستند فاصله بگیرید و ممکن است درراه گرفتار لیزرهای کشنده و البته دیگر سفینه‌های فضایی نیز شوید. در این میان خورشید همیشه در افق دیده می‌شود و بازی زمانی پایان می‌یابد که یا به مانعی برخورد کنید یا اینکه توسط غروب آفتاب سفینه‌تان خاموش شود. Race the Sun تا بی‌نهایت ادامه دارد و این شما هستید که باید تعیین کنید قادر به ثبت چه رکوردی از خود هستید.

گیم پلی بازی تنها به دوری از موانع و رفتن به چپ و راست و بالا خلاص می‌شود و باید به‌خوبی برای جلوگیری از خوردن به موانع خطرناک مانور دهید و در این میان این خورشید است که به شما انرژی می‌دهد و سرعت شمارا تضمین می‌کند. همان‌طور که گفتیم مکانیسم بازی بسیار آسان است و همچنین موسیقی‌های آرامش بخشی نیز شما در این سفر جذاب همراهی خواهند کرد. هر چه به مناطق جدیدی وارد شوید، شاهد پیچیده شدن موانع پیش رو خواهید بود و همچنین موسیقی بازی نیز در این مواقع هیجان بیشتری را به شما منتقل خواهد کرد. در میان راه بسته‌هایی برای ارتقای جان شما وجود دارند و ممکن است بتوانید با استفاده از آن‌ها سرعت بیشتری بگیرید. آیتم‌های سبزرنگ نیز به شما قوت پرش به بالا و پایین می‌بخشند و درنتیجه حتماً از آن‌ها استفاده کنید و رکورد خود را تا هر جا که توان دارید بهبود بخشید.

در Race the Sun چالش‌های جذاب زیادی وجود دارند و ممکن است بخواهید که یک منطقه را بدون خوردن به مانعی ترک کنید و به منطقه دیگری سفر کنید و در این صورت امتیاز بیشتری انتظار شمارا می‌کشد. Race the Sun دقیقاً در همان منطقه‌ای که مرده باشید، شروع به کار خواهد کرد و تقریباً این بازی تا ابدالدهر ادامه خواهد یافت و هیچ انتهایی ندارد. همچنین می‌توانید خودتان نیز موانع جذابی را طراحی کنید و بقیه را با استفاده از آن به چالش بکشانید. حس پرواز مانند یک پرنده و آزادی عملی که در بازی وجود دارد را هیچ جای دیگر نمی‌توان یافت و هیجانی که موانع مختلف به بازیکن القا می‌کنند نیز تکرار نشدنی است. یک چالش فوق‌العاده انتظار شمارا می‌کشد و اگر اهل هیجان هستید همین دل به آسمان بزنید و کبوتر دل خود را آزاد کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Race the Sun با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows: XP, Vista, 7, 8
Processor: Dual Core Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: SM2.0 (or later) Graphics Card
Storage: 150 MB available spac

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows: XP / Vista / 7 / 8 / 10
Processor: Dual Core Processor
Memory: 2 GB RAM
Graphics: SM2.0 (or later) Graphics Card
Storage: 200 MB of available HD space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Race the Sun is an endless running video game developed and published by American indie studio Flippfly and released on August 19, 2013 for Microsoft Windows, Mac OS X, and Linux platforms. In Race the Sun, the player controls a solar-powered spaceship, dodging various objects on the way such as laser beams, other ships and other stationary obstacles, while gathering pick ups that can be used in game, all while the sun slowly sets on the horizon. The game ends either when the player hits an object and the ship gets destroyed, or when the sun set

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    بازی ماجراجویی د سبک انسان یا سیاه سفید بذارین

    پاسخ دهید