دانلود بازی For The King Lost Civilization برای PC
دانلود بازی For The King Lost Civilization برای PC پارسی گیم

دانلود بازی For The King Lost Civilization برای PC

پارسی گیم 26 بهمن 1399 بدون دیدگاه
5,819 بازدید

دانلود بازی For The King Lost Civilization برای کامپیوتر

بازی‌های ماجراجویی با چاشنی عناصر RPG یکی از آن سبک بازی‌هایی است که می‌تواند ساعت‌ها شمارا پشت سیستم نگه دارد و درگیر خود کند. به دلیل عمیق بودن سیستم پیشروی در این بازی‌ها، شما لحظه‌به‌لحظه‌ی مسیر قدرتمندتر شدن را در کنار قهرمان‌های خود همراه هستید و این پیشرفت را به‌خوبی حس می‌کنید. بازی For the King از استودیو IronOak Game یکی از همین سبک بازی‌ها است که به‌تازگی اولین بسته الحاقی با نام Lost Civilizations برایش عرضه‌شده تا با اضافه کردن آیتم‌ها و محیط‌های گسترده بیشتر، دنیای وسیع‌تری را برای اکتشاف و ماجراجویی در اختیار شما قرار بدهد.

داستان بازی ساده است. شما کنترل قهرمان‌هایی را در دست خواهید گرفت که باید در دنیایی وسیع به اکتشاف و گشت‌وگذار بپردازند، دشمنان متعددی را از بین ببرند و آیتم‌های ارزشمند و قیمتی را نصیب خود کنند تا قدرتمندتر شوند و بتوانند از چالش‌های سخت‌تر پیش رو جان سالم به درببرند. دنیای بازی نیز یک سرزمین گسترده است که نقشه آن به‌صورت تصادفی شکل می‌گیرد و در هر بار بازی، نقشه‌ای متفاوت انتظار شمارا می‌کشد. در بسته الحاقی جدید منطقه‌ای جنگلی و زیبا به این سرزمین اضافه‌شده است و همچنین دو کلاس جدید نیز در کنار کلاس‌های قدیمی برای بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین بسته الحاقی 90 آیتم جدید منحصربه‌فرد نیز به بازی افزوده است.

گیم پلی بازی سبک نوبتی به همراه عناصری از D&D را در خود جای‌داده است. قهرمانان شما به‌نوبت باید حرکت‌های تهاجمی خود را انجام دهند و درعین‌حال کیفیت این حرکات توسط یک تاس که از 1 تا 100 شماره‌گذاری شده مشخص می‌شود. هرچه عدد تاس شما بالاتر باشد شانس موفقیت شما بیشتر می‌شود و بالعکس. عنصری به نام Focus در بازی وجود دارد که با مصرف آن می‌توانید عددهای بالاتری را در تاس ریختن به دست آورید و نبردهای سخت‌تر بازی را به نفع خود تمام کنید. اگر هرکدام از کاراکترهای شما بمیرد، باید نوعی ماده خاص را در برخی نقاط نقشه جمع‌آوری کنید تا بتوانید دوباره او را زنده کنید. این ماده کمیاب است و درصورتی‌که همه قهرمان‌های شما بمیرند، بازی تمام می‌شود پس بهتر است مدیریت خوبی را داشته باشید و در تصمیم‌گیری‌های خود بیشتر فکر کنید.

نکته قابل‌توجه دیگر در این بازی این است که شما می‌توانید به همراه دوستان خود به‌صورت Co-op بازی را انجام دهید که تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش‌تر نسبت به تک‌نفره بازی کردن را برای شما فراهم می‌کند. اینکه با دوستان خود برای نبردها و چالش‌ها نقشه بریزید و تفکر کنید و با یکدیگر از پس موانع بازی برآیید بسیار حسی لذت‌بخش خواهد بود و بسته الحاقی جدید هم با گسترش دنیایی بازی و افزودن مراحل بیشتر، زمان بیشتری را برای ماجراجویی در دنیای بازی در اختیارتان قرار می‌دهد. تجربه این بازی زیبا، عمیق که گرافیکی کارتونی و بامزه نیز چاشنی کارش است را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Darkest Dungeon و Divinity Original Sin 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی For The King Lost Civilization با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 x64
Processor: Intel Core2 Duo E4300 (2 * 1800) / AMD Athlon Dual Core 4450e (2 * 2300) or equivalent
Memory: 4096 MB RAM
Graphics: GeForce 8800 GTX (768 MB) / Intel HD 4600 / Radeon HD 3850 (512 MB)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 x64
Processor: Intel Core i5-4570T (2* 2900) / AMD FX-6100 (6 * 3300) or equivalent
Memory: 4096 MB RAM
Graphics: GeForce GTX 750 Ti (2048 MB) / Radeon HD 7850 (2048 MB)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Explore the mysterious Jungle Falls and uncover the secrets of an ancient civilization in this thrilling adventure pack. Includes the new jungle realm, arena battles, wands and dual wielding, two new playable characters, and tons of unique enemies and loot.
The King is dead, murdered by an unknown assailant. Now the once peaceful kingdom of Fahrul is in chaos.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.