رمز های جی تی ای وی
علی رحمانیان

اطلاعات جدیدی از بازی GTA 6 فاش شد؛ انتشار بازی در سال 2023

علی رحمانیان 22 بهمن 1399 2 دیدگاه
5,961 بازدید

بازی GTA 6 از آن دسته عناوینی است که گیمرهای سراسر جهان شور و اشتیاق بسیار بالایی برای عرضه شدن، یا حداقل معرفی آن دارند اما متأسفانه شرکت Rockstar Games تا به امروز به‌صورت واضح راجع به این بازی سخن نگفته و از انتشار هرگونه اعلامیه‌ی رسمی پرهیز می‌کند. البته هرازگاهی اطلاعاتی از منابع نامشخص و غیررسمی به بیرون درز پیدا می‌کند که نمی‌دانیم تا چه حد صحت دارند. یکی از این منابع ناشناس در شبکه‌ی Reddit، اخیراً ادعا کرده که از جزئیات ساخت GTA 6 خبر دارد و دست به انتشار برخی اطلاعات محرمانه زده است که در ادامه‌ی به آن می‌پردازیم.

به گفته‌ی این فرد ناشناس، داستان GTA 6 در شهر میامی و در دهه‌ی 1970 میلادی جریان خواهد داشت، بازی در سال 2023 عرضه می‌شود و شخصیت اصلی آن یک فرد مذکر است. طبق ادعای او GTA 6 به‌مانند عنوان Red Dead Redemption 2، از یک سیستم چپتربندی در داستان خود استفاده می‌کند و این یعنی احتمالاً بازی در چند زمان مختلف روایت می‌شود، ولی به گفته‌ی او این عنوان از داستان آن‌چنان احساسی برخوردار نخواهد بود.

شاید برایتان جالب باشد که خیلی از این اطلاعاتی که از GTA 6 به بیرون درز می‌کنند، با شایعاتی که قبلاً هم از این عنوان شنیده‌ایم مطابقت دارند. به‌عنوان‌مثال وجود نقشه‌ی کوچک‌تر اما باجزئیات بیشتر، NPC های پیشرفته‌تر و اینکه بازی تا انتشار خود چند سالی فاصله دارد. هیچ‌کدام از این منابع ناشناس حساب کاربری معتبری ندارند ولی طبق تجربه همیشه تعدادی از این شایعات به وقوع می‌پیوندند، البته آن‌چنان قابل‌اعتماد هم نیستند.

حال آخرین اعلامیه‌های شرکت راک‌ ستار تنها خبر از انتشار نسخه‌ی نسل نهمی GTA 5 و کار بر روی عناوین Red Dead Online و GTA Online می‌دهد و خبری از بازی جدید دیگری در دست نیست. با این اوصاف تصور اینکه راک‌ستار در سال جاری برنامه‌ای برای GTA 6 دارد مشکل است؛ با‌این‌حال اگر کوچک‌ترین خبری از GTA 6 اعلام شود، قطعاً در سریع‌ترین زمان ممکن به شما اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

منبع: Gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    carl johnson

    مهمان

    اگه سازندهاش عقل داشته باشن//از چنین شهر برای gta 6 استفاده میکنن//مثل سن اندریاس//امکانات بیشتر//ازادی گیمر برای انجام هر کاری و….

    پاسخ دهید
  • Avatar

    F.H

    مهمان

    اوههه باید تا 2023 صبر کنیم?خیلیه که خداکنه وقتی جی تی ای شیش امد جی تی ای وی برای گوشی بیاد

    پاسخ دهید