دانلود بازی Everspace 2 برای PC
دانلود بازی Everspace 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Everspace 2 برای PC

پارسی گیم 13 اردیبهشت 1400 4 دیدگاه
8,245 بازدید

دانلود بازی Everspace 2 برای کامپیوتر

بازی‌هایی که فضا و کهکشان‌های عظیم را پیش چشمان ما به نمایش می‌گذارند، همواره جایگاه ویژه‌ای میان طرفداران بازی‌های ویدیویی داشته‌اند چون شاید در طول زندگی واقعی هیچ‌وقت این فرصت را که به فضای بیکران سفر کنیم پیدا نکنیم درحالی‌که به لطف بازی‌های ویدیویی واقع‌گرایانه‌ی امروزی، این تجربه به‌صورت مجازی برای همه در دسترس است و خطرهای سفر واقعی را نیز ندارد. بازی Ever Space 2 از استودیو ROCKFISH games برای اینکه این تجربه بی‌نظیر را به خورد ما بدهد با دست‌پر واردشده و قطعاً شمارا تحت تأثیر گذاشته و حیرت‌زده خواهید شد. داستان بازی در مورد یک خلبان شبیه‌سازی‌شده (Clone) است که در بازی اول نیز شخصیت اصلی داستان بود و در موقعیت مرگ و زندگی قرار دارد و در کهکشانی که همه از افراد شبیه‌سازی‌شده متنفرند، باید خود را نجات دهد و از این قسمت بی‌قانون کهکشان که در آن اگر هویت اصلی او را پیدا کنند از کشتن او دریغ نخواهند کرد، فرار کند. داستان بازی گیرایی بسیار خوبی دارد و در طول آن مأموریت‌های اصلی و فرعی بسیاری سر راهتان قرار خواهد گرفت و همین‌طور افراد مختلفی را در این دنیای وسیع بازی ملاقات می‌کنید که هرکدام داستان و پس‌زمینه‌ای خوب دارند و به شخصیت آن‌ها به‌خوبی نوشته‌شده است. همچنین یک هوش مصنوعی جذاب به‌عنوان همراه در این سفر خواهید داشت که شخصیتی بسیار جالب دارد و لذت این گشت‌وگذارها در فضای بیکران را برای شما چند برابر می‌کند و احساس تنهایی را از شما دور خواهد کرد.

تمرکز اصلی Ever Space 2 بر روی مبارزات در فضا است و سیستم کنترل سفینه‌ها نسبت به بازی‌های مشابه کمی متفاوت‌تر است، درواقع می‌توان گفت روان‌تر و راحت‌تر و مشابه کنترل کردن یک شخصیت در بازی‌های اکشن اول‌شخص مانند Call of Duty است با این تفاوت که به‌جای یک فرد، یک سفینه فضایی را کنترل می‌کنید. این سبک جدید در کنترل سفینه پس از مدتی بازی کردن کاملاً شمارا راضی می‌کند و باعث می‌شود مبارزات و درگیری‌ها برایتان بسیار روان‌تر و لذت‌بخش‌تر شود. تعداد بسیار زیادی از سلاح‌های مختلف برای شما فراهم‌شده است و هرکدام قابلیت تخریبی و نحوه استفاده منحصربه‌فردی دارند همچنین هر سفینه فضایی قابلیت‌های مخصوص به خود دارد که بسته به اینکه کدام سفینه را برای خود برگزینید، قابلیت‌های متفاوتی در دسترس شما قرار می‌گیرد. هر سفینه یک قابلیت اصلی (Ultimate) هم دارد که به جذابیت و تنوع روش‌های مبارزه اضافه می‌کند.

بازی عناصر RPG را نیز در خود جای‌داده است. کلاس‌بندی سفینه‌ها و قابلیت‌های مختلف هرکدام، جمع‌آوری Loot های مختلف برای ارتقا و بهینه‌سازی سفینه خود و قدرتمندتر شدن و مراحل فرعی که هرکدام بسیار با دقت طراحی‌شده‌اند به‌نوعی شمارا یاد بازی‌های نقش‌آفرینی می‌اندازد. در طول بازی با دشمنان مختلفی مبارزه خواهید کرد که هرکدام با پیشروی، قدرتمندتر و چالش‌برانگیزتر می‌شوند و برای غلبه بر آن‌ها باید علاوه بر آماده بودن و ارتقا دادن سفینه خود، نقشه‌ریزی و فکر را نیز چاشنی کار خود کنید. مراحل بازی نیز تنوع خوبی دارند و حتی مراحل معمایی نیز در بازی گنجانده‌شده تا ذهن شمارا به چالش بکشاند. به لطف کنترل خوب سفینه، حل کردن این معماها لذت‌بخش هستند و بازی هم درازای حل آن‌ها، به شما پاداش‌های خوبی در قالب آیتم یا پول می‌دهد. گرافیک بازی خیره‌کننده است و همه‌چیز در صفحه نمایشگر شما چشم‌نواز و با جزییات طراحی‌شده است. پرواز در فضای تاریک و خالی و مشاهده درخشش ستارگان و سیاره‌های دوردست و همین‌طور مراکز فضایی مختلفی که در نقاط مختلف کهکشان قرار دارند هرکدام تجربه لذت بخشی را به چشمان شما ارائه می‌دهند. در مورد سیاره‌ها هم شرایط جوی به‌خوبی به تصویر کشیده می‌شوند و صحنه‌هایی مانند پرواز در میان دره‌هایی وسیع هنگام غروب آفتاب را خواهید دید که نفس را در سینه اتان حبس خواهد کرد. بازی چیزهای زیادی برای ارائه به شما دارد و درعین‌حال، در حال گسترش است و به‌روزرسانی‌های زیادی در انتظارش خواهد بود که به عمق و جذابیت آن اضافه می‌کند.

اگر به فضا و مبارزات فضایی و کنترل سفینه‌ها در کهکشان بیکران علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های No Man’s Sky و The Outer World را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Everspace 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5-2500K@2.9GHz or AMD FX 6300@2.9GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 780 (3 GB) or AMD Radeon R9 290 (4GB)
DirectX: Version 11
Storage: 50 GB available space
Additional Notes: The game is in Early Access; minimum specifications may change during development.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i7-4770K@3.5GHz or Ryzen 5 1500X@3.5GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 (6 GB) or AMD Radeon RX 580 (8GB)
DirectX: Version 12
Storage: 50 GB available space
Additional Notes: SSD recommended. The game is in Early Access; recommended specifications may change during development.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

EVERSPACE™ 2 is a fast-paced single-player spaceship shooter with deep exploration in space and on planets, tons of loot, RPG elements, mining, and crafting. Experience a thoughtful story, set in a vivid, handcrafted open world full of secrets, puzzles, and perils.
In the campaign, you will make some friends with their own story to tell. They will join you on side missions and provide certain benefits in the endgame, where vicious encounters and brutal challenges will stand between you and that next epic loot drop.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 45.1 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Hamidreza

    مهمان

    بازی کرک شده است؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Hamidreza

      پشتیبانی

      فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید
      بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد

  • Avatar

    مصطفی

    مهمان

    سلام ، بر روی سیستم زیر اجرا میشه ؟
    i7 3612QM
    GPU GT 740M
    RAM 8 Gig

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مصطفی

      پشتیبانی

      سلام
      اجرا میشود