دانلود موسیقی متن بازی Mortal Kombat 11
یحیی رحیمی

تمامی شخصیت های اضافی Mortal Kombat 11 روز 21 اوت معرفی خواهند شد

یحیی رحیمی 11 مرداد 1398 بدون دیدگاه
1,083 بازدید

امروز اولین گیم پلی از شخصیت Nightwolf منتشر شد و حالا کارگردان بازی Mortal Kombat 11 گفته است که به زودی دیگر شخصیت های حاضر در DLC بازی نیز معرفی خواهند شد. قرار است این اتفاق روز 21 اوت میلادی رخ دهد و هنوز زمان زیادی تا آن روز مانده است.

Ed Boon این موضوع را در حساب توییتر خود اعلام کرده است و تایید کرده است که به زودی تریلر جدیدی برای Kombat Pack عرضه خواهد شد. این بسته تمامی شخصیت های حاضر در DLC را به همراه دارد و روز 21 اوت میلادی عرضه خواهد شد. این تریلر قرار است که تمامی شخصیت ها را نمایش دهد و حتی بعضی از این هیروها را نیز هیچ گاه مشاهده نکرده ایم.

در حال حاضر جنگجویانی که در بسته Kombat Pack قرار دارند، افرادی مانند Shang Tsung، Nightwolf، Sindel و Spawn است. همچنین دو کاراکتر دیگر نیز قرار است به Mortal Kombat 11 بپیوندند و هنوز معرفی نشده اند. به هر حال 21 اوت همه چیز را تغییر خواهد دید و دیگر برای همیشه از گمانه زنی در مورد DLC ها راحت خواهیم شد.

بسیاری از طرفداران بازی بر این باور هستند که شخصیت Ash از سری بازی Evil Dead به Mortal Kombat 11 اضافه خواهد شد و این در حالی است که خود بروس کمپبل چندین بار این شایعه را رد کرده است. تریلر که چند ماه پیش منتشر شده بود، یک صدای زنجیر را در خود جا داده بود و البته اطلاعات قبلی نیز این موضوع را روشن تر کرده بود. به هر حال باید دید چه اتفاق خواهد افتاد.

قرار است که شخصیت Nightwolf نیز روز 13 اوت در دسترس قرار گیرد و به لیست شخصیت های بازی بپیوندد. قیمت بسته Kombat Pack نیز حدود 40 دلار است و اندازه بازی باید برای خرید آن بپردازید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.