Nioh-2
یحیی رحیمی

تعداد مراحل Nioh 2 به اندازه نسخه اول خواهد بود؛ 55 ساعت گیم پلی

یحیی رحیمی 17 بهمن 1398 بدون دیدگاه
485 بازدید

بازی Nioh 2 ماه آینده میلادی توسط استودیو Team Ninja عرضه خواهد شد. طرفداران این بازی با هیجان زیادی اخبار پیرامون آن را دنبال می کنند. گفته شده است که سیستم مبارزات این بازی چیزی شبیه DOOM است و دشمنان و باس فایت های بیشتری نسبت به Nioh 1 نیز به آن اضافه شده است. اما آیا این باعث شده است که گیم پلی طولانی تری را شاهد باشیم؟

تولید کننده بازی به نا Fumihiko Yasuda اخیرا در گفتگو با GameSpot از تعداد مراحل این بازی رونمایی کرده است. او گفته است که تعداد مراحل بازی Nioh 2 چیزی مشابه نسخه اول بازی است. البته میزان زمان لازم برای اتمام آن اندکی از Nioh 1 بیشتر است و همه این فاکتورها نیز به نحوه بازی کردن و تصمیم های بازیکن بستگی دارد:

سخت است که در این مورد بگویم اما هنگامی که همین ژانویه آن را بازی کردم، اتمام آن 55 ساعت طول کشید. زمان بازی مشابه Nioh 1 است و این بستگی به شما دارد که چه اندازه خوب بازی را پیش ببرید و چطور آن را بازی کنید.

نسخه اول بازی نیز حدودا 60 ساعت گیم پلی داشت و البته مراحل فرعی مختلف نیز وجود داشتند و علاوه بر آن لازم بود بارها مرد تا بعضی پیچ و گره های بازی را طی کرد. نسخه دوم این فرانچایز قرار است اندکی با نسخه اول فرق داشته باشد و المان نقش آفرینی در کنار گیم پلی هیجان به کار رفته اند و معجونی مانند بازی Dark Souls را به ارمغان آورده است. استفاده از المان های مختلفی در مبارزه مانند Ki و Yokai نیز به تجربه بازی کمک زیادی کرده است.

Nioh 1 دارای DLC های پولی نیز بود که تجربه بازی را گسترش می داد. استودیو قول سه بسته الحاقی را داده است و همیشه رویدادهای بعد از اتمام بازی نیز وجود دارند. احتمالا این میزان گیم پلی Nioh 2 را افزایش دهد. می توانید روز 13 مارس، بازی Nioh 2 را روی PS4 بازی کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.