دانلود بازی Persephone برای PC
دانلود بازی Persephone برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Persephone برای PC

پارسی گیم 7 بهمن 1399 بدون دیدگاه
2,894 بازدید

دانلود بازی Persephone برای کامپیوتر

شاید همه ما از اینکه در بازی‌های ویدیویی بمیریم ناراضی می‌شویم و اینکه مجبور شویم بار دیگر مراحلی را که با تلاش پشت سر گذاشته‌ایم، طی کنیم برایمان آزاردهنده باشد؛ اما اگر مرگ، مسیری برای ادامه در بازی باشد چطور؟ استودیو Momi-pi با الهام گیری از این ایده جالب، بازی Persephone را خلق کرده است که در آن برای پیشروی، مرگ امری ضروری است! اگر به‌سادگی بخواهیم توضیح دهیم، این است که شما با مردن دوباره زنده می‌شوید اما بدن قبلی‌تان در همان‌جایی که مرگ سراغتان آمد باقی می‌ماند و شما باید از جسدهای خودتان برای پیشروی در بازی و حل معماها استفاده کنید. برای مثال بر روی پدالی که دری را باز می‌کند بمیرید یا خودتان را در گودال‌هایی تیغ‌دار رها کنید تا در پیشروی‌های بعدی، مانعی سد راهتان نباشد.

اینکه برای مرگ خود در یک بازی برنامه‌ریزی کنید شاید برایتان عجیب باشد و یک کانسپت منحصربه‌فرد را در اختیار مغزتان قرار دهد چون همراه برخلاف این قضیه تفکر کرده است. شیوه‌های مردن هم در طول بازی به‌مرور متنوع‌تر می‌شود و جای خود را از پریدن در گودال تیغ‌دار به چیزهایی مانند سوزاندن خود برای خالی کردن مسیر از جعبه‌های چوبی و یا تبدیل‌شدن به سنگ توسط طلسم برای ساخت یک پل بر روی رودخانه می‌دهد. شاید با خود فکر کنید با بی نهایت جسد از خودتان هیچ‌چیزی نمی‌تواند جلوی پیشروی شما در بازی را بگیرد اما با یک قانون ساده در هر نقشه که می‌گوید بیش از سه جسد به‌طور هم‌زمان نمی‌تواند وجود داشته باشد، شما به چالش کشیده می‌شوید.

نکته مهم دیگر این است که صرفاً محل مردن شما مهم نیست و در خیلی از مراحل باید زمان‌بندی مرگ خود را نیز به‌درستی برنامه‌ریزی کنید تا معمای مرحله را حل کنید و در بازی جلوتر بروید و با پیشروی در بازی، موانع جدیدتر و متنوع‌تری را مشاهده می‌کنید که هرکدام نیازمند نقشه و فکر متفاوتی است. همین‌طور بازی در ارائه این موانع جدید بسیار هوشمندانه عمل می‌کند و به‌جای استفاده از Tutorial های همیشگی شمارا مجبور به تجربه و آزمون‌وخطا می‌کند تا درنهایت راه‌حلی به دست آورید و از پس معما برآیید.

سازندگان بازی به جلوه‌های بصری نیز توجه ویژه‌ای داشته‌اند و بازی کاملاً زیبا و چشم‌نواز است و هر مرحله به‌خوبی و با جزییات طراحی‌شده‌اند همین‌طور تله‌های مختلف هرکدام به سبک خاص خود شمارا به کام مرگ می‌کشانند و محیط نقشه نیز از این موضوع تأثیر زیادی می‌گیرد. درنهایت برای افرادی که به دنبال به چالش کشیده شدن مغزشان هستند، Persephone چیزی را از قلم نیانداخته و تمامی آن‌ها را به‌خوبی رضایتمند نگه خواهد داشت. اگر به بازی‌های سبک معمایی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ori and the Will of the Wisps و Celeste را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Persephone با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4 GHz, AMD FX 8120 @ 3.1 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 460 / 650m, AMD Radeon HD6570
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Persephone is a turn based 2D isometric puzzle game that explores the next possibility : What if death in video games is not the end, but the key to solve the levels?
Where, how and when will you choose to die in order to progress? You will incarnate Persephone, a young woman who tries to reach the bottom of hell to meet his beloved Hades. But she will never suspect her mother Demeter to try to stop the lovers to stay together any longer.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.