Hitman 3
مهدی ملکی

بازی Hitman 3 روی پلی اسیتشن 5 به صورت 4K اجرا نمی‌شود؛ عملکرد بهتر مایکروسافت

مهدی ملکی 4 بهمن 1399 بدون دیدگاه
654 بازدید

بازی Hitman 3 اکنون منتشر شده است و همان‌طور که در جریان هستید، مدتی پیش نمرات آن را پوشش دادیم. حال وب‌سایت Digital Foundry مانند همیشه بررسی‌های اختصاصی خود را آغاز کرده است تا به جزئيات قابل توجهی دست یابیم. گویا طی این بررسی‌ها مشخص شده است که کنسول نسل نهمی مایکروسافت، ایکس باکس سری X عملکرد بهتری از سایر رقبا داشته است.

طبق گزارش وب‌سایت مذکور، بازی یاد شده با رزولوشن 4K نیتیو و فریم‌ریت 60 روی ایکس باکس سری X اجرا می‌شود. با وجود این که فریم‌ریت مذکور در پلی استیشن 5 نیز به قوت خود باقی است اما گویا رزولوشن با مقداری کاهش، روی عدد 1800p قفل شده است. از سوی دیگر ایکس باکس سری S عملکرد به مراتب ضعیف‌تری را داشته و رزولوشن تنها روی 1080p است و با این حال گویا فریم‌ریت در اکثر اوقات روی عدد 60 باقی می‌ماند.

وب‌سایت Digital Foundry در ادامه ادعای خود اشاره کرده است که با وجود فریم‌ریت ثابت 60 در کنسول‌های ایکس باکس، در برخی نقاط از جمله منطقه Mendoza کشور آرژانتین می‌توان افت فریم اندکی را مشاهده کرد؛ در واقع فریم‌ریت در این منطقه بین 50 الی 60 در تغییر است.

اگر کمی عقب‌تر برگردیم، به نسل هشتم می‌رسیم. بازی Hitman 3 روی ایکس باکس وان X با رزولوشن 1440p و 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. با این حال پلی استیشن 4 در حالت به خصوصی روی رزولوشن 1080p و فریم‌ریت 60 اجرا می‌شود. بازی یاد شده همان‌طور که مشخص است، اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X و S، رایانه‌های شخصی، گوگل استادیا و نینتندو سوییچ عرضه شده است. لازم به ذکر است که نسخه سوییچ روی سرورهای ابری اجرا می‌شود.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.