The Nioh Collection
مهدی ملکی

بازی The Nioh Collection چندین حالت گرافیکی روی پلی استیشن 5 خواهد داشت

مهدی ملکی 1 بهمن 1399 بدون دیدگاه
271 بازدید

در حالی که استودیو Team Ninja مدتی پیش اعلام کرد که مجموعه The Nioh فعلاً ورودی جدیدی دریافت نخواهد کرد، اما از قبل می‌دانیم که برخی نسخه‌های خاص آن هنوز عرضه نشده‌اند. برای مثال ما در ماه آینده شاهد عرضه The Nioh Collection خواهیم بود. از آن سو نسخه‌های ریمستر قسمت اول و دوم Nioh نیز به زودی برای پلی استیشن 5 عرضه خواهند شد و حال به نظر می‌رسد که تمام ویژگی‌های این کنسول نسل نهمی سونی در نظر گرفته شده است.

وب‌سایت ژاپنی Gamespark به تازگی یک پیش‌نمایش از بازی‌های مذکور داشته است که می‌توان نگاهی به اطلاعات آن‌ها از جمله حالت‌های گرافیکی داشت. زمانی که نسخه Collection معرفی شد، سازندگان تاکید کردند که به لطف گزینه‌های گرافیکی درون بازی، حتی می‌توانید به فریم‌ریت 120 نیز دست یابید؛ با این حال تاکنون جزئیات خاصی در این باره منتشر نشده بود.

اکنون به نظر می‌رسد که شما سه گزینه داشته باشید؛ ابتدا گزینه رزولوشن 4K و فریم‌ریت 60، دومی فریم‌ریت 120 مورد انتظار و رزولوشن 1080p و در نهایت گزینه آخر که اکنون با نام «استاندارد پلی استیشن 5» شناخته می‌شود. آخرین گزینه بازی را روی رزولوشن 1080p و فریم‌ریت 60 اجرا می‌کند اما در عوض کاربر جزئیات گرافیکی بیشتری را در بخش‌هایی نظیر افکت‌ها، سایه ها، شاخ و برگ‌ها و البته بافت‌ها را می‌بیند.

در ادامه به استفاده از ویژگی‌های دوال سنس نیز اشاره شده است. برای مثال گفته شده است که بازی از بازخورد هپتیک برای توانایی‌های مختلف مبارزه بهره خواهد برد. همچنین تریگرهای تطبیقی برای کمان‌ها استفاده خواهند شد. بازی The Nioh Collection در تاریخ 5 فوریه تنها برای پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.