Xbox Game Pass
مهدی ملکی

بازی‌های جدید سرویس ایکس باکس گیم‌پس مشخص شدند؛ عرضه Desperados 3

مهدی ملکی 1 بهمن 1399 بدون دیدگاه
441 بازدید

مدتی پیش گزارش کردیم که بازی‌های بزرگی همانند Final Fantasy 15 به زودی از سرویس ایکس باکس گیم‌پس خارج خواهند شد. همان‌طور که قبلاً ذکر شده بود با خروج برخی عناوین، بازی‌های جدیدی عرضه می‌شوند. حال مشخص شده است که افزون بر Control که در تاریخ 21 ژانویه یا به عبارتی 1 بهمن‌ماه سال جاری به گیم‌پس اضافه خواهد شد، کاربران این سرویس اشتراکی به افق‌های تازه‌ای نیز دست خواهند یافت.

باید ذکر کرد که در تاریخ یاد شده بازی‌های Desperados 3، Dount County و البته Outer Wilds در دسترس قرار خواهند گرفت. کاربران رایانه‌های شخصی، اندروید و کنسول‌های خانواده ایکس باکس می‌توانند از دو بازی اول لذت ببرند و بازی سوم برای کاربران اندروید منتشر خواهد شد.

بازی جدید ایکس باکس گیم‌پساز سوی دیگر ما در ادامه شاهد عرضه بازی‌های جدیدی خواهیم بود که به لطف سیاست‌های مایکروسافت در روز اول روی ایکس باکس گیم‌پس قرار خواهند گرفت. در ابتدا با Cyber Shsdow مواجه خواهیم بود که توسط استودیو Yachet Club Games عرضه می‌شود. بعدتر بازی The Medium انحصاری مورد انتظار ایکس باکس برای نسخه رایانه‌های شخصی و کنسول‌های گیم‌پس در دسترس قرار می‌گیرد. مدتی کوتاه پس از آن The Yakuza Remastered Collection که شامل نسخه‌های ریمتسر Yakuza 3 و Yakuza 5 است راهی سرویس اشتراکی مایکروسافت می‌شود. باید در نظر داشت که به غیر از The Medium، تمام آثار روی هر سه نسخه حال حاضر گیم‌پس در دسترس خواهد بود.

در ادامه انتظار می‌رود که چنین سیاست‌هایی ادامه پیدا کند. همان‌گونه که قبل‌تر ذکر شد، بازی‌های Final Fantasy 15 و البته اثر مستقل Gris به زودی از این سرویس محبوب خارج خواهند شد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.