Stalker 2
مهدی ملکی

جزئیات جدیدی از بازی Stalker 2 منتشر شد؛ حالت 4K و Ray Tracing

مهدی ملکی 29 دی 1399 بدون دیدگاه
606 بازدید

بازی Stalker 2 همزمان با معرفی تبدیل به عنوانی شد که حتی در زمینه محبوبیت از برخی انحصاری‌های خانواده کنسول ایکس باکس نیز بالاتر قرار گرفت. پیش‌تر جزئيات اندکی منتشر شد که شاید نتوان آن‌ها را قانع‌کننده خطاب کرد اما اکنون موارد بیشتری برای اطلاع وجود دارد. سازنده این اثر در وب‌سایت رسمی ایکس باکس موارد قابل توجهی را به اشتراک گذاشته است.

این جزئیات بیشتر حول مصاحبه پیرامون عرضه تیزر چند وقت پیش بازی می‌چرخد که با توسعه دهندگان رخ داده است. در این بین ما شاهد اشاره به شخصیت جدید اصلی این نسخه با نام Skif نیز هستیم که البته تنها یک اسم رمز به خصوص به شمار می‌آید. جدای از این تایید شده است که افزون بر جو فوق‌العاده موجود در تیزر، بازی در موارد زیادی سعی می‌کند که چنین جو قابل توجهی را به بازیکنان ارائه دهد. تیزر مذکور درون یک مدرسه مخروبه رخ می‌داد و توجهات کافی را به سوی خود جذب کرد.

در ادامه این مصاحبه، توسعه دهندگان اشاره کرده‌اند که روند ساخت بازی به طور روان در حال پیشرفت است و آن‌ها مطمئن خواهند شد که همه چیز با کیفیت مطلوب 4K روی ایکس باکس سری X اجرا شود. افزون بر این ظاهراً این بازی از Ray Tracing نیز در هر دو کنسول ایکس باکس سری X و S بهره ببرد و سرعت SDD هم در نظر گرفته شود.

بازی Stalker 2 در حال حاضر برای کنسول‌های ایکس باکس سری X و X و رایانه‌های شخصی در حال توسعه است و در تاریخی نامعلوم از سال جاری عرضه می‌شود. برای اطلاع از تاریخ دقیق عرضه ما را دنبال کنید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.