resident-evil-3
یحیی رحیمی

داستان Resident Evil 3 Remake گسترده‌تر از نسخه اصلی خواهد بود

یحیی رحیمی 28 آذر 1398 بدون دیدگاه
1,279 بازدید

هنگامی که صحبت به نسخه های مختلف سری بازی Resident Evil می رسد. بسیاری فکر می کنند که Resident Evil 3 یکی از نسخه های با کیفیت پایین بازی است که وابستگی زیادی به نسخه های قبلی به خصوص Resident Evil 2 دارد. بسیاری حتی تنها به آنتاگونیست مشهور آن به نام Nemesis دقت می کنند اما این بازی همیشه خاص بوده است و شخصیت های جداگانه و جذاب خود را داشته است. خوشبختانه استودیو بازی در Resident Evil 3 Remake به دنبال گسترش داستان و شخصیت های بازی است.

در جدیدترین قسمت از برنامه Capcom TV که به زبان ژاپنی پخش می شود، افراد مختلفی در مورد Resident Evil 3 Remake سوال پرسیده اند. البته میزبانان تنها چند عدد از سوالات را جواب داده اند. یکی از آن‌ها این است که شخصیت های موجود در بازی افزایش پیدا خواهند کرد و برای نمونه از شخصیت جدیدی به نام Dario صحبت شده است. اگر حالا برایتان سوال است که او دیگر کدام شخصیت بازی است باید بگوییم که او همان فردی است که اول بازی بهم می ریزد و خودش را داخل یک کانتینر زندانی می کند.

توسعه دهندگان در ادامه صحبت هایشان از بازگشت شخصیت Hunter به بازی Resident Evil 3 Remake گفته اند. این هیولا یکی از برجسته ترین دشمنان این سری بازی است اما برای مدتی بود که هیچ صحبتی در مورد او نمی شد. به نظر می رسد که قرار است با ظاهر بازطراحی شده ای او را ببینیم و تماشاگران جدید نیز از ظاهر مدرن او کاملا بترسند. به هر حال این بازی پیرامون ترس و بقاست و امیدواریم نسخه بازسازی شده نیز به پایه های خود پایدار بماند.

Capcom اخیرا رشد زیادی داشته است و بعد از چند سالی که در افت بود، زنده شده است. به هر حال بازی Resident Evil 3 Remake در آوریل 2020 یا فروردین 99 عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.