بازی Control
مهدی ملکی

اطلاعات و جزئیات قابل توجهی از محتوای کاربران بازی Control منتشر شد

مهدی ملکی 20 دی 1399 بدون دیدگاه
493 بازدید

بازی Control که در سال 2019 منتشر شد، عملاً تجربه متفاوتی به شمار می‌آید. استودیو Remedy که پیش‌تر به خاطر خلق بازی‌های محبوب Alan Wake و مجموعه Max Payne شناخته می‌شد، ایده‌های جدیدی را در پیش گرفت و اثری را عرضه کرد که تقریباً شامل مکانیزم‌های تقویت شده تمام آثار پیشینش بود. با وجود این که بازی ماجراهای خود را با یک روند کند آغاز می‌کند اما در ساعات پایانی به مرحله جذابی از محبوبیت می‌رسد.

بازی مذکور با وجود عرضه در سال 2019 به لطف عرضه بسته‌های توسعه دهنده و البته حضور در ایکس باکس گیم‌پس و انتشار نسخه Ultimate Edition در سال 2020 هم به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست یافت. به همین منظور این استودیو نام‌آشنا به دنبال ارائه آمار از برخی فعالیت‌های درون بازی است.

استودیو Remdey یک اینفوگرافیک از اتفاقات سال پیش در بازی یاد شده را منتشر کرده است که آمار زیادی را شامل می‌شود. بازی 555643 بار به اتمام رسیده ولی «جسی» شخصیت اصلی بازی بیش از این‌ها، 58,910,239 بار به کام مرگ رفته است. با این حال هنوز قسمت خوب ماجرا شروع نشده است؛ بازی قابلیت‌های فرابشری جالبی را ارائه می‌داد که احتمالاً مهم‌ترین آن‌ها پرتاب اشیا به اطراف بود. طبق آمار کاربران تاکنون 1,847,145,550 شی مختلف را از سر جای خود تکان داده‌اند.

بازی Control: Ultimate Edition که تمام محتوای اصلی و همچنین DLCهای غیررایگان این عنوان را شامل می‌شود، هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس قرار دارد. نسخه بهبود یافته این بازی که در تاریخ 2 فوریه یا به عبارتی 14 بهمن برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S عرضه خواهد شد، تنها در دسترس کاربران ویرایش Ultimate قرار خواهد گرفت و از همین حالا حواشی بسیاری را رقم زده است. نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا سیاست‌های این استودیو مناسب است؟

منبع:‌ Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.