نینتندو سوییچ
مهدی ملکی

گزارش‌ها به عرضه نینتندو سوییچ 4K با نمایشگر OLED اشاره می‌کنند

مهدی ملکی 19 دی 1399 بدون دیدگاه
232 بازدید

در حالی که مدت‌ها است که شایعات زیادی در مورد مدل 4K کنسول سوییچ منشر می‌شود ولی طی چند ماه گذشته این گزارش‌ها شکل جدی‌تری به خود گرفته‌اند. بعضی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که نینتندو از توسعه دهندگان درخواست کرده است تا بازی‌ها را به گونه‌ای توسعه دهند که در آینده با رزولوشن 4K نیز سازگار باشد. حال افشاگران دیگری هم به این قضایا پیوسته‌اند.

دیتاماینر معروف با نام کاربری SciresM پیش‌تر با اشاره به شواهدی که در آخرین به‌روزرسانی سوییچ دیده بود، ادعا کرده است که مطمئناً شاهد عرضه یک کنسول 4K از این خانواده خواهیم بود. ظاهراً این دستگاه با نام رمز Aula شناخته می‌شود و قابلیت 4K را به تمام کاربران جدید سوییچ هدیه خواهد داد. همان‌گونه که شایعات قبلی اشاره کرده بودند، تراشه 4K روی داک این دستگاه سوار خواهد شد و خود کنسول دستی به آن مجهز نخواهد بود.

نینتندو سوییچبا این حال اشاره می‌شود که کنسول دستی نمایشگر بهتری خواهد داشت که بعضی آن را نمایشگر OLED می‌دانند و گویا در آخرین به‌روزرسانی نیز به آن اشاره شده است. افزون بر این با توجه به تراشه 4K موجود در داک، گمانه‌زنی می‌شود که این دستگاه از پردازنده جدید Mariko استفاده کند تا عمر باتری بهتر و خنک‌سازی مناسب‌تری را ارائه دهد.

در نهایت باید اشاره کرد که همه این موارد گزارش‌هایی غیررسمی محسوب می‌شوند که از طرف شرکت یاد شده تایید نشده‌اند؛ همچنین با توجه به این موضوع که در حال صحبت در مورد نینتندو، یکی از رازدارترین شرکت‌های دنیا هستیم، صحت این موارد کاملاً براساس نظر افراد پیش می‌رود.

این شایعات همزمان با توجه به معرفی و بعدتر عرضه کنسول‌های نسل نهم بازار شکل گرفت و نمی‌توان چندان به آن‌ها پایبند بود. افزون بر این‌ها گفته می‌شد که نینتندو برای این کنسول جدید خود برخی از بازی‌ها را نیز در نظر گرفته که گویا صحبت در این‌بار بسیار زیاده‌روی است.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.