Devil-May-Cry-HD-Collection
یحیی رحیمی

انتشار نسخه اولیه Devil May Cry برای کنسول Nintendo Switch تایید شد

یحیی رحیمی 17 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
789 بازدید

سری بازی های Devil May Cry تاثیر زیادی روی طرفداران بازی های ویدیویی داشته است و کمپانی Capcom به خوبی در دل بازیکنان جا باز کرده است. مدتی این بازی دچار مشکلات و حواشی شده بود اما با نسخه پنجم به روند خود بازگشت. به تازگی Capcom قول داده است که نسخه اول بازی Devil May Cry را برای کنسول Nintendo Switch منتشر کند.

این نسخه که Capcom از آن خبر داده است، همان Devil May Cry HD Collection نیست، بلکه دقیقا نسخه اول بازی است. Devil May Cry اولین بار در سال 2001 برای کنسول PlayStation 2 منتشر شد و موفقیت های زیادی چه در عرصه تبلیغاتی و چه در زمینه منتقدان به همراه داشت. اولین بار بود که شاهد ماجراجویی های دانته و Trish بودیم و شخصیت های منفی مانند Mundus و Nelo Angelo را نیز برای اولین بار دیدیم.

این نسخه به عنوان یک بخش از بازی Devil May Cry HD Collection در سال 2012 برای کنسول های PS3 و Xbox 360 منتشر شد و همچنین در سال 2018 نیز برای پلتفرم های PC، Xbox One و PS4 عرضه شد. به نظر می رسد که نسخه HD این بازی به صورت مستقیم برای کنسول Nintendo Switch پورت شده باشد و اگر خلاف این باشد، جالب است که ببینیم Capcom چگونه از پس مراحل انتشار آن روی Switch برآمده است.

Devil May Cry 5 tweet

ممکن است که Capcom بخواهد تا این بازار را امتحان کند و اگر ببینید که Devil May Cry فروش خوبی داشته است، نسخه های بعدی را نیز برای این کنسول کوچک و فانتزی منتشر کند. آخرین نسخه از بازی Devil May Cry 5 نام دارد و موفق به جذب بازیکنان زیادی به خود شده است و تجربه آن را به هیچ وجه از دست ندهید. اگر از کاربران کنسول Switch باشید، حتما از شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.