Uncharted 4 A Thief's End
پارسی گیم

تصاویری جدیدی از بازی Uncharted 4 A Thief’s End منتشر شد

پارسی گیم 29 خرداد 1399 بدون دیدگاه
376 بازدید

پس از آن نمایش طوفانی از گیم‌پلی Uncharted 4 A Thief’s End در کنفرانس شب گذشته‌ی سونی دیگر همگان انتظار سکوتی چند روزه از این عنوان را داشتند اما باز هم سونی طرفداران را راحت نگذاشته است و با انتشار تصاویری تازه از این عنوان شوق گیمر‌های منتظر را چندین و چند برابر کرده است. برای مشاهده‌ی آخرین تصاویر منتشر شده از این انحصاری نسل‌ هشتمی سونی با پارسی گیم همراه باشید.

اخیراً طبق مصاحبه ای که به تازگی خبرنگار سایت گیم اسپات با مدیر طراحان Naughty Dog در پروژه Uncharted 4: A Thief’s End یعنی آقای Kurt Margenau انجام داده است، این عنوان قرار است همانند The Last of Us Remastered بافریم ریت 60 در ثانیه اجرا شود. ابتدا قرار بود Uncharted 4 با فریم ریت 30 در ثانیه ساخته شود اما بعد از صحبت‌های نهایی درتیم طراحی، تصمیم بر این شد تا این عنوان اولین نسخه از این سری باشد که با نرخ فریم 60 در ثانیه اجرا شود.

Uncharted 4: A Thief’s End آخرین نسخه از این فرانچایز محبوب است که هم‌اکنون توسط استودیوی بزرگ Naughty Dog مراحل ساخت خود را طی می‌کند. نمایش‌های خارق‌العاده، گیم‌پلی جذاب و بی‌نظیر، گرافیک سرسام آور نسل هشتمی، داستان درگیر کننده با شخصیت‌هایی دوست‌داشتنی و البته موفقیت‌های فوق‌العاده‌ی عناوین پیشین ناتی ‌داگ دست به دست هم داده‌اند تا همگان انتظار یک شاهکار را از این بازی داشته باشند. انتظاری که خیلی هم دور به نظر نمی‌رسد. Uncharted 4: A Thief’s End در دوازدهم فروردین سال 1395 منتشر خواهد شد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.