بازی Dying Light 2
مهدی ملکی

استودیو Techland باری دیگر به انتشار اخبار جدید Dying Light 2 در 2021 اشاره کرد

مهدی ملکی 14 دی 1399 بدون دیدگاه
510 بازدید

روند توسعه بازی Dying Light 2 به شکل عجیبی به مراحل دشواری رسید؛ استودیو سازنده این بازی با از دست دادن نویسنده اصلی اثر راه سختی را در پیش گرفت و تاریخ انتشار آن مدت‌ها به تعویق افتاد؛ از همین نقطه بود که شایعات بسیاری به وضعیت نابسامان و احتمالاً لغو پروژه اشاره کردند؛ با این حال حساب توییتر بازی، سال 2021 را بازه زمانی بزرگی توصیف می‌کند.

بازیکنان مدت‌ها است که دست از سر حساب توییتر بازی یاد شده برنمی‌دارند و این حساب هم به راستی بسیار سخت‌کوشانه عمل می‌کند! اولین نشانه‌ای که توییتر بازی به طرفداران هدیه داد، یک تصویر بود که عنوان «برای سال 2021 آماده شوید» را به همراه داشت؛ در توضیح این تصویر نوشته شده بود که «سرهای خود را بالا نگه دارید». مدتی بعد به توییت‌های برخی از هواداران پاسخ داده و اشاره شد که سال 2021 میزبان رونمایی‌های جدیدی خواهد بود. با این حال بقیه توییت‌ها و اخبار این صفحه بیشتر به محتوای آنلاین نسخه اول می‌پردازد.

Dying Light 2جدای از این مورد به تازگی از کاربران خواسته شده است که برای دریافت اطلاعات بیشتر و جزئیات مورد انتظار، به کانال دیسکورد آن‌ها محلق شوند؛ در واقع این خواسته در میان استودیوهای بازیسازی مورد معمولی به شمار نمی‌رود و گویا واقعاً خبر از موارد بزرگی است. استودیو Techland در حال حاضر موقعیت سختی را برای خود ایجاد کرده است؛ اگر این رونمایی در زمانی نامناسب و اواخر سال 2021 رخ دهد، ممکن است هیجان کاربران را نابود سازد. اگر احتمال عرضه دیرهنگام بازی وجود داشته باشد، بهتر است که استودیو مذکور فعلاً چیزی را نمایش ندهد.

از این مسئله که عبور کنیم، به صبر مخاطبان می‌رسیم؛ ظاهراً گیم‌پلی یا حداقل تریلر جدیدی از بازی Dying Light 2 در یکی از مراسم‌های مهم سال 2021 منتشر شود. بهتر است که این نمایش حاوی یک تاریخ انتشار هم باشد وگرنه مسئله بسیار وخیم خواهد شد.

منبع: Game Rant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.