بازی Tekken 7
مهدی ملکی

بازی‌های Mortal Kombat X و Tekken 7 ایکس باکس گیم‌پس را ترک می‌کنند

مهدی ملکی 14 دی 1399 بدون دیدگاه
731 بازدید

نیازی به توضیح ندارد که مایکروسافت تمرکز زیادی را روی سرویس اشتراکی خود موسوم به ایکس باکس گیم‌پس معطوف کرده است. در حقیقت این سرویس استراتژی اصلی مایکروسافت برای ورود به نسل بعدی بازی‌های ویدیویی بوده است و هنوز سرمایه زیادی را روی آن خرج می‌کند تا از حصول هدف خود اطمینان پیدا کند. با این حال وقتی هر ماه شاهد اضافه شدن بازی‌های بیشتری هستیم، برخی از آثار نیز محکوم به ترک هستند.

در حال حاضر که این مطلب به رشته تحریر در می‌آید، دو بازی مبارزه‌ای در حال ترک سرویس ایکس باکس گیم‌پس هستند و یکی از آن‌ها همین حالا هم سرود وداع را خوانده است؛ بازی Mortal Kombat X محصول سال 2015 یکی از برترین بازی‌های مبارزه‌ای دهه گذشته محسوب می‌شود که در زمان عرضه نقدهای به شدت مثبتی را دریافت کرد. این بازی مطمئناً یکی از بهترین عناوین کنسول ایکس باکس وان به شمار می‌رود که دیگر در اشتراک گیم‌پس قابل دسترس نیست.

بازی بعدی Tekken 7 است که نیازی به تعریف ندارد و دقیقاً با شهرت و کیفیت اثر یاد شده برابری می‌کند. در حال حاضر به صورت رسمی اعلام نشده که این اثر چه زمانی گیم‌پس را ترک خواهد کرد ولی انتظار می‌رود که در 15 ژانویه یا به عبارتی 26 دی‌ماه اتفاق مذکور روی دهد. این اثر نیز جزو بهترین عناوین مبارزه‌ای کنسول ایکس باکس وان قرار می‌گیرد که طبق طبیعت سرویس‌های اشتراکی از آن خارج خواهد شد.

با این حال کاربران هنوز در بدترین حالت 5 پیشنهاد بسیار خوب را روبه‌روی خود می‌بینند؛ پیش‌تر تایید شده است که بازی Killer Instinct هرگز سرویس مورد بحث را ترک نخواهد کرد و مایکروسافت دلیلی برای بیرون کشیدن بازی مورد انتشار خود نخواهد داشت. از دیگر آثار این سرویس که زمانی برای ترکشان مشخص نشده و در حال حاضر قابل تجربه هستند می‌توان به Marvel vs. Capcom: Infinite و Soulcalibur 6 اشاره کرد.

منبع: Game Rant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.