سرویس ایکس باکس گیم‌پس
مهدی ملکی

برخی شایعات به اضافه شدن یوبی‌سافت پلاس به گیم‌پس اشاره می‌کنند

مهدی ملکی 14 دی 1399 1 دیدگاه
341 بازدید

ایکس باکس گیم‌پس مایکروسافت به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های اشتراکی بازی، طی سال گذشته بارها طرفداران را غافل‌گیر کرده است؛ سال پیش شاهد اضافه شدن بازی Red Dead Redemption 2 به آن بودیم که پیش از آن هرگز به چنین سرویسی اضافه نشده بود و از سوی دیگر بازی‌های EA Play نیز به گیم‌پس افزوده شدند تا کاربران برند سبر هیچ شکایتی نداشته باشند؛ اکنون شایعاتی به گوش می‌رسند که احتمال افزوده شدن یوبی‌سافت پلاس را قوی می‌دانند.

به تازگی ویراستار Windows Central با اشاره به این احتمال از شنیده‌ها و گمانه‌زنی‌ها خود سخن رانده است:

من شایعات افزوده شدن یوبی‌سافت یوپلی پلاس به سرویس ایکس باکس گیم‌پس آلتیمیت را شنیده‌ام. فکر می‌کنم با توجه به مواردی که از کارکنان شنیده‌ایم این احتمال برای رخ دادن بسیار قوی است. من فکر می‌کنم این رویداد برای بازی‌های قدیمی یا قطعه‌ای از آن‌ها رخ دهد اما تاکنون اتفاقات بسیار دیوانه‌کننده‌ای رخ داده است. من پیش‌تر هم فکر می‌کردم که سرویس EA Play تنها به عنوان یک گسترش دهنده برای گیم‌پس ظاهر خواهد شد اما آن‌ها این سرویس را کاملاً وارد ماجرا کردند. احتمالاً به زودی جزئيات بیشتری را دریافت کنیم.

سرویس یوبی‌سافت پلاس همانند EA Play دسترسی نامحدود به یک کتابخانه بزرگ از بازی‌ها را فراهم می‌کند و علاوه بر آن اجازه می‌دهد تا کاربران در روز اول عرضه عناوین جدید این شرکت به آن‌ها دسترسی داشته باشند. اشتراک ماهانه این سرویس در حال حاضر با قیمت 14.99 دلار یا 12.99 یورو قابل تهیه است.

فعلاً ما تنها می‌توانیم خبر کنونی را به عنوان یک شایعه در نظر بگیریم و حتی اگر این مورد حقیقت داشته باشد،‌ گزارش‌ها اشاره کرده‌اند که مدتی طول می‌کشد تا این همکاری آغاز شود؛ برخی اشاره کرده‌اند که این مورد شاید تا تعطیلات سال 2021 هم به طول بینجامد. به هر حال اگر شاهد چنین سرویس با ارزشی در کنار بقیه اقدامات برند ایکس باکس باشیم، مایکروسافت خیلی خوب به جلو پیش خواهد رفت.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    REDKNIGTH

    مهمان

    اگه واقعی باشه یعنی کله بازی های یوبی‌سافت رو میشه دان کرد با گیم پس???

    پاسخ دهید