شرکت Bandai Namco
مهدی ملکی

شرکت Bandai Namco به دنبال تولید پرهزینه‌ترین بازی خود است

مهدی ملکی 13 دی 1399 بدون دیدگاه
703 بازدید

شرکت Bandai Namco همیشه و در همه حال به خوبی از زیرمجموعه‌های خود حمایت کرده است و ما نام آن روی پلتفرم موبایل کنسول‌ها و PC به دفعات دیده‌ایم. گویا این ناشر به اهداف بزرگ‌تری فکر می‌کند و در نظر دارد تا بودجه بیشتری را به یکی از زیرمجموعه‌های خود اختصاص دهد؛ آن‌قدر بیشتر که اثر بعدیش تبدیل به پرخرج‌ترین بازی تاریخ Bandai Namco شود.

کاتسوهیرو هارادا که بیشتر به خاطر توسعه سری Tekken شناخته می‌شود، همان شخصی است که بزرگ‌ترین پروژه آینده شرکت مذکور را رهبری خواهد کرد. او اکنون هم یکی از مهره‌های کلید این ناشر است و طی یکی از رویداد‌های لایو استریم این اواخر به پروژه مورد نظر اشاره کرده اما فعلاً جزئیاتی از روند توسعه آن منتشر نشده است؛ در این بین ما تنها می‌دانیم که با یک بازی مبارزه‌ای مواجه نخواهیم شد و ژانر آن در دسته دیگری قرار دارد:

در حقیقت من فکر می‌کنم که این ممکن است پرهزینه‌ترین پروژه توسعه یافته در تاریخ Bandai Namco باشد. من احساس می‌کنم که تایید شدن این موضوع توسط افراد بالارده شگفت‌انگیز است. بنابراین تاییدهای لازم به دست آمده است ولی به دلیل ویروس کرونا قادر به شروع پروژه مذکور نبوده‌ایم.

در حال حاضر ما بودجه اختصاص داده شده به بازی جدید سازنده Tekken را هم نمی‌دانیم اما لازم به ذکر است که براساس آمار وب‌سایت Newzoo شرکت مذکور در ژاپن سومین ناشر بزرگ است و تنها سونی و نینتندو بالاتر از او قرار می‌گیرند.

این شرکت اکنون روی تولید و عرضه بازی‌های Dark Souls، Smash Bros.، Tekken و Soul Calibur مشغول است. بازی Elden Ring برنده عنوان مورد انتظارترین اثر سال 2021 مراسم The Game Awards جزوی از آثار مورد نشر این شرکت است. همزمان با شروع نسل جدید و افزایش رقابت‌ها، انتظار برای معرفی چنین آثاری می‌تواند بسیار سخت و البته جذاب باشد.

منبع: Game Informer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.