دانلود بازی House Flipper Cyberpunk برای PC
دانلود بازی House Flipper Cyberpunk برای PC پارسی گیم

دانلود بازی House Flipper Cyberpunk برای PC

پارسی گیم 16 دی 1399 9 دیدگاه
15,558 بازدید

دانلود بازی House Flipper Cyberpunk برای کامپیوتر

در جهان واقعی که ما زندگی می‌کنیم، شغل‌های مختلف و بسیاری وجود دارد که افراد به‌واسطه آن‌ها می‌توانند درآمد کسب کرده و نیازهای خود را برطرف کنند. کاری که افراد انتخاب می‌کنند یا از کودکی به آن علاقه داشته یا تحصیلاتی مناسب آن شغل دارند و یا آنکه از سر ناچاری به سراغ آن رفته‌اند. یکی از شغل‌های موجود، طراحی دکوراسیون است که به نظر کار ساده‌ای بوده اما خب نیاز به خلاقیت بسیار دارد چرا که هر مشتری سلیقه‌ای خاص داشته و شما باید بتوانید او را به‌واسطه کاری که می‌کنید راضی نگه دارید. بازی House Flipper که یک عنوان شبیه‌ساز بوده، قادر است تا بازیکنان را در نقش یکی از همین طراحان داخلی ساختمان سرگرم کند. خانه‌ها، ساختمان‌ها و محیط‌های مختلفی پیش روی بازیکنان قرار خواهد گرفت که باید به واسطه چک پوینت‌های بازی و سلیقه شخصی بازسازی شده و به شکل جدید و نو در آیند. طراحانی از استودیو Empyrean توسعه بازی را بر عهده داشته‌اند و محصول نهایی را دو کمپانی Frozen District و PlayWay برای علاقه‌مندان به ژانر شبیه‌سازی منتشر کرده‌اند.

House Flipper یک فرصت منحصربه‌فرد برای تجربه شغل طراحی داخلی و بازسازی ساختمان‌هاست. به دنبال خانه‌هایی باشید که شکل ظاهری مناسبی ندارند و به همین سبب با قیمت بسیار پایین به فروش می‌رسند، آن‌ها خریداری کنید و سپس به‌واسطه ابزار و تجهیزاتی که در دسترس شما قرار خواهد گرفت به تعمیر و بازسازی خانه‌های ویران شده مشغول شوید. شما قادرید تا به آن‌ها زندگی دومی بدهید و پس از آماده‌سازی با سود مناسب، بفروشید. آنچه در اختیار دارید مجموعه‌ای از ابزارها و قطعاتی است که به‌واسطه آن‌ها کار خود را پیش خواهید برد. در میان آن‌ها وسایلی وجود دارد که می‌توانید برای چکش‌کاری، سوراخ‌کاری، میخ زدن و پیچاندن پیچ‌ها در جای خود استفاده کنید و هر کاری که لازم است را انجام دهید.

همه چیز بر اساس نظر شما و خلاقیتتان پیش خواهد رفت. این موقعیت پیش روی شماست تا طرح‌هایی مختلف را بدون آنکه هزینه‌ای بپردازید، آزمایش کنید و آنچه انجام می‌دهید لذت ببرید. فضای داخلی ساختمان را با صدها مورد منحصربه‌فرد که آزادانه قابل‌استفاده هستند، تزئین و تهیه کنید. حالت‌های مختلفی برای سرگرمی در گیم پلی قرار داده شده است که می‌توانید بر اساس علاقه خود یکی را برای بازی انتخاب و تکمیل نمایید. می‌توانید یک آپارتمان خالی را خریده و آن را مبله کنید و یا آنکه بر روی تعمیر و نصب بخش‌های جدید متمرکز شوید و یا در نهایت خانه‌های فرسوده و قدیمی را با اندکی پول خریداری کرده و بازسازی نمایید.

House Flipper Cyberpunk DLC

به‌تازگی برای این بازی به‌روزرسانی تحت عنوان House Flipper Cyberpunk DLC منتشر شده است. با توجه به نامی که بر روی این DLC گذاشته‌اند، باید سفری به آینده توکیو داشته باشید و ساختمان‌هایی را خریداری و بازسازی کنید که درگذشته آن‌ها مکانی برای هکران قدرتمند بوده است. به‌واسطه این به‌روزرسانی می‌توانید به آپارتمان‌های کاملاً جدید با محیط‌های منحصربه‌فرد و بیش از 60 مورد که به سبک سایبرپانک طراحی شده‌اند دست پیدا کنید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه‌سازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Cities Skylines و Youtubers Life را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی House Flipper Cyberpunk با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64-bit) or newer
Processor: Intel Core i3 3,20GHz / AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560 / AMD R7-260X
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 970 / AMD Radeon RX 580
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

House Flipper is a unique chance to become a one-man renovation crew. Buy, repair and remodel devastated houses. Give them a second life and sell them at a profit!
The future of Neo-Tokyo is painted in multicolored neon lights that you can view from your new apartment, which was once a hacker’s research center. It’s time to refresh the old school look of this place and breathe more cybernetic spirit into it, and that’s all at House Flipper!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 9 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    ببخشید این گیم روی سیستم: ۸ گیگ رم و ۲ گیگ گرافیک جواب میده ؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Mohammad در پاسخ به Amir

      مهمان

      نه

  • Avatar

    mehrshadsoltani8

    مهمان

    سلام ببخشید بعد از روز بعد که من این بازی رو ریختم بازی کردم امروز میخواستم برم تو بازی ارور internal error 0x0A:protection initialization failed میده چیکار کنم درست بشه؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Aliasghar در پاسخ به mehrshadsoltani8

      مهمان

      سلام ببخشید کدوم نسخه کرک هست

    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Aliasghar

      پشتیبانی

      سلام
      هر دو نسخه کرک شده است

  • Avatar

    کیا

    مهمان

    کرک هست بازی؟؟؟؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Farid در پاسخ به کیا

      مهمان

      عزیزم وقتی که یک بازی در سایت های google موجود هست یعنی کرک بازی رو پیدا کردن و لینک دانلود را در سایت با کرک موجود در Files قرار داده شده،بله بازی کرک شده هست. (:

  • Avatar

    yop

    مهمان

    با یلتم درود فراوان ببخشید این بازی الان تا اخرین نسخه به روز شده ممنئن میشم جوابمو بدین

    پاسخ دهید
    • Avatar

      محمدامين عبدالهي فرد در پاسخ به yop

      مهمان

      بله آخرين نسخه موجود هست